אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הנהלת חשבונות סוג 3 – לשאוף הכי גבוה

 

מכללת חשב, מכללת לימודי הנהלת חשבונות המכללה המובילה והוותיקה בישראל ללימוד מקצועות החשבונאות השונים, מזמינה אותך להפוך למקצועי יותר ולהתקדם בתחום – ללמוד הנהלת חשבונות סוג 3. לימודי הנהלת חשבונות הם לימודים מוערכים, בעיקר בזכות העובדה כי מקצוע הנהלת החשבונות הוא מוערך ומבקש מאוד, שכן ניהול פיננסי נדרש בכל מקום. יחד עם זאת, קיימות רמות שונות של הנהלת חשבונות, כאשר הרמה הבסיסית ביותר היא הנהלת חשבונות סוג 1 והמתקדמת היא הנהלת חשבונות סוג 3. תעודת הנהלת חשבונות 3 תפתח בפניך, מנהל החשבונות, אפשרויות קידום רבות ומגוונות בשוק העבודה וקריירה מרשימה בתחום. בתי עסק רבים מעדיפים מנהל חשבונות בעל תעודת הנהלת חשבונות סוג 3, אשר לו הידע המעמיק והמקיף ביותר לניהול פיננסי של העסק שלהם.

חושב ללמוד הנהלת חשבונות סוג 3? בוא למכללת חשב והתרשם ממסלולי הלימודים האיכותיים, מצוות המרצים המשובח והמקצועי ומהבית החם שהמכללה מעניקה לתלמידיה. כל מה שאתה צריך זה תעודה כמו זו המונפקת ללומדים הנהלת חשבונות סוג 2 במכללת חשב וניסיון של שנה בתחום ואתה יכול להתחיל בקורס הנהלת חשבונות סוג 3 ולצאת אל דרך חדשה.

 

הנהלת חשבונות סוג 3 - מה לומדים?

 

קורס הנהלת חשבונות סוג 3 הוא קורס מקיף ומעמיק, ארוך יותר מהקורסים הקודמים לו. מכללת חשב מציעה שני מסלולי הנהלת חשבונות סוג 3 לנוחיות הסטודנטים, על מנת שיוכלו להמשיך לעבוד בעבודתם וללמוד במקביל הנהלת חשבונות סוג 3 – מסלול ערב ומסלול יום ו'. תכנית הלימודים בקורס הנהלת חשבונות סוג 3 היא מקיפה ומעמיקה ביותר ומכשירה את מסיימי הנהלת חשבונות סוג 3 לעסוק בנושאי החשבונאות המורכבים ביותר: חברות, התחייבויות תלויות, יעודות, עתודות ואירועים לאחר המאזן, השקעות בניירות ערך, מימון, חכירות, יסודות ביקורת החשבונות, ניתוח דוחות כספיים, דוח על תזרים מזומנים ועוד. בנוסף, הנהלת חשבונות 3 כוללת, כמו כל הקורסים במכללת חשב, חשבונאות מעשית ממוחשבת, מה שמאפשר לסטודנט הנהלת חשבונות סוג 3 להתמחות באופן מעשי בידע שרכש ולצבור ניסיון בתחום הנהלת חשבונות סוג 3. תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 ראשי מטעם משרד התמ"ת ומכללת חשב, מאפשרת כאמור למנהל החשבונות להשתלב במגוון תחומים בשוק העבודה, חברות, תאגידי ענק, מפעלים ומוסדות ממשלתיים. בנוסף, הנהלת חשבונות סוג 3 מאפשרת למנהל החשבונות להתמקצע ולהמשיך ללימודי תחומי חשבונאות נוספים, כמו ייעוץ מס או חשבי שכר.      

מכללת חשב מציעה מסלולי לימוד אטרקטיביים בהמשך ללימודי הנהלת חשבונות סוג 3, החל ממנהל חשבונות מדופלם ועד חשב שכר או יועץ מס. כל מסלולי הלימוד במכללת חשב, כולל הנהלת חשבונות סוג 3, מאושרים ומפוקחים על ידי משרד התמ"ת.

לימודי הנהלת חשבונות סוג 3 הינם מורכבים מאוד. לכן, חשוב מאוד כי תכנית לימודי הנהלת חשבונות סוג 3 תהיה הטובה ביותר, ותילמד על ידי מיטב המרצים. זו הסיבה שמכללת חשב היא המקום הטוב ביותר ללמוד בו הנהלת חשבונות סוג 3 ולהתקדם במסלול ההצלחה.


אודות מחבר המאמר

מאמר ללא כותב מוגדר.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.