אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תיקון תריסים חשמליים - עצות וטיפים

 

תריסים חשמליים

תריסים חשמליים הם פריט נפוץ בבנייה המודרנית. לתריסים חשמליים מגוון יתרונות, אך הבולט בניהם הוא יתרון הנוחות. בלחיצת כפתור ומבלי להתאמץ יותר מידי, ניתן להוריד או להעלות את התריס, וכך להחשיך או להאיר ולאוורר את החדר. תריסים חשמליים יכולים להגיע בצבעים שונים, כך שניתן להתאים את עיצובם לעיצוב הכללי של הבית או החדר אליו התריס מיועד. תריסים חשמליים קיימים בגדלים שונים, ומתאימים לחלונות קטנים כגדולים. הנוחות האדירה של תריסים חשמליים הינה תחליף לתריסים המסורתיים, תריסי ההזזה או תריסי החבל. עם זאת, לנוחות, כמו בתחומים אחרים בחיים, מחירים משלה. תריסים חשמליים לעיתים מתקלקלים, נתקעים או נהרסים, מה שדורש מציאת איש מקצוע המתמחה בתיקון תריסים חשמליים.

התריס תקוע?

תריס תקוע דורש תיקון, ויפה שעה אחת קודם. תיקון תריסים חשמליים אינו עניין של מה בכך ויש להתייחס לנושא זה בהתאם, שכן אף אחד אינו רוצה שהתקלה תחזור על עצמה בשנית. התיקון חשוב שיעשה בצורה מקצועית ויסודית. חשוב לציין כי גם תריס שזז אך מרעיש ואינו עוצר במקום בו נרצה שיעצור, נחשב לתריס מקולקל ולא תקין הדורש תיקון.

תיקון תריסים חשמליים

במידה ונתקע או מתקלקל התריס ניתן למצוא אנשי מקצוע המתמחים בתחום תיקון תריסים חשמליים, בין אם באינטרנט או בספרי הטלפונים. מומלץ לבצע השוואת מחירים, ולנסות לברר את מידת אמינותו של בעל המקצוע, שכן יש כאלה שיפריזו בקביעת המחיר. כמו כן, יש לקחת בחשבון כי עלות התיקון תלויה במידת מה בסוג התיקון הנדרש. חשוב לדעת כי קיימים גורמים שונים אשר יובילו להרס תריס חשמלי: הרס המנוע של התריס, קרע של החבל או נתק בין שלבי התריס. כל אחד מתיקונים אלה עלותו כאמור שונה.

 

 

 


אודות מחבר המאמר

טקטיקום - כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.