אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תיקון תריסים - האם זהו עסק יקר?

תיקון תריסים  - האם זהו עסק יקר?

 כאשר התריס שלכם מתקלקל עומדות בפניכם מספר אפשרויות- לקרוא לאיש מקצוע אשר יתקן אותו, לתקן אותו בעצמכם או לרכוש תריס חדש. ההחלטה מה עדיף תלויה בעיקר בסוג התריס.  לרוב נעדיף לבצע תיקון תריסים אך נשאלת השאלה האם זה משתלם?

 תריס חשמלי

תיקון תריסים יכול להיות מאוד יקר, בייחוד כשמדובר על תריסים חשמליים אשר הבעיה העיקרית בהם היא לרוב קילקול המנוע. מחיר התקנת תריס חדש יעלה בין 500 ל-1000 שקלים כאשר החלפת המנוע לתריס שכזה נמצאת באותו טווח מחירים. אם ברצונכם להתקין תריס חשמלי מאלומיניום תצטרכו לשלם בין 700 ל-1400 שקלים, ולכן תיקון התריסים החשמליים בהכרח יותר משתלם.

 תריס הזזה

הבעיות הנפוצות בתריסי הזזה הן התפוררות התושבות, ושלבים היוצאים ממקומם. תיקון תריסים אלו יעלה כ-200 שקלים, אך ניתן לעשות זאת באופן עצמאי וכך לחסוך בעלויות. תריס הזזה חדש והתקנתו לא יעלו הרבה כסף (ביחס לסוגי התריסים האחרים) ולכן אם התריס שלכם דורש תיקון רציני או שהוא מתקלקל שוב ושוב עדיף לרכוש חדש.  אם לא מדובר במצב של תקלה חוזרת, תיקון תריסים באופן עצמאי יכול להיות הפתרון. 

 תריס חבל

כאשר תריס חבל מתקלקל, התקלה בדרך כלל תהיה קשורה לרצועה קרועה או לשלב שיצא ממקומו. במקרה כזה ניתן לתקן את התריס בעלות שלא תעלה על 200 שקלים אך לעיתים מומלץ לרכוש תריס חדש שכן תריסים רבים מסוג זה אינם יקרים במיוחד.

תיקון תריסים מתאים למקרים בהם העלות של רכישת תריס חדש תגבור על עלות תיקונו. אם התריס דורש תיקונים מתמשכים אולי עדיף לרכוש חדש אך אם לא כך הדבר, תיקון תריסים הוא הפתרון הזול ביותר.

 


אודות מחבר המאמר

טקטיקום - כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.