אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הלוואות חוץ בנקאיות – השוק האפור

הלוואות חוץ בנקאיות – השוק האפור

 מגוון רחב של אנשים מוצאים עצמם בשנה פיננסית קשה במיוחד בדיוק בתקופה בה הם זקוקים לסכום כסף גדול כדוגמא חגיגת בר מצווה, חתונה של אחד הילדים, לימודים ושלל סיטואציות הדורשות סכום כסף גדול זמין בצורה מיידית.

 למי ניתן לפנות?

 כיום, דורשים הבנקים ערבויות שונות, לעיתים ערבויות מופרזות לסכומי כסף נמוכים למשל אדם הרוצה לחגוג בר מצווה לבנו ורוצה לקבל הלוואה על סך 50 אלף ₪ יצטרך להציג ערבויות להחזר חודשי של 4000-5000 ₪ בחודש. ערבויות אלה אינן הגיוניות לסכומים ולאדם ממוצע, במצב הכלכלי בישראל, קשה להציג ערבויות שכאלה.

 מסיבות אלה פונים אזרחים רבים לקבלת הלוואות חוץ בנקאיות. הלוואות אלה ניתנות בצורה מיידית כשלרוב מדובר בימים בודדים לקבלת הסכום המבוקש. יתרון נוסף הוא חוסר הצורך בהצגת ערבויות בנקאיות והבירוקרטיה הכרוכה בדבר היא פשוטה ביותר. החיסרון הבולט בהלוואות חוץ בנקאיות הוא הריביות הגבוהות אותם דרושות חברות האשראי וחברות ההלוואות מקרנות הפנסיה השונות.

 הלוואות חוץ בנקאיות מהשוק האפור

 השוק האפור מציע מגוון רחב של הלוואות חוץ בנקאיות בצורה מיידית כשלרוב מדובר בהעברת הכסף באופן מיידי ממש באותו היום. היתרון הוא שאין צורך בהצגת ערבות כלשהי או בבירוקרטיה מסובכת והכסף מועבר בזמן ומהר. בנוסף, אין צורך להצהיר על היעד אליו דרוש הכסף. אחד החסרונות הגדולים של ההלוואות בשוק האפור הן הריביות הגבוהות. הריביות בשוק האפור מגיעות לעשרות אחוזים ולעיתים אף למאה אחוז ואף יותר מסכום ההלוואה.

 מה מפחיד בשוק האפור?

 השוק האפור מרתיע אנשים רבים מלבצע הלוואות חוץ בנקאיות בשוק האפור. הסתבכות עם אנשים אגרסיביים לרוב שלא יבחלו באמצעים לקבל את כספם בחזרה במועד שנקבע מראש. עיכוב כלשהו במועד החזרת ההלוואה יביא לטפיחה משמעותית בחוב ואף להכפלתו. מנגד תוכלו לפגוש אנשים שהשתמשו באפשרות זו של הלוואות חוץ בנקאיות וזכו לתהילה והצלחה בעיסוקם ומודים על החלטתם הנבונה.

 כשבוחרים בין הלוואות חוץ בנקאית חשוב מאוד לבחון היטיב את טיב ההשקעה ואת יעד הכסף. מאוד לא מומלץ להסתבך עם השוק האפור בהלוואות חוץ בנקאיות שאין באפשרות אותו אדם להחזיר שכן הן טופחות בעשרות אחוזים על כל עיכוב והאנשים המלווים לא בוחלים בשום אמצעי להשבת כספם. בחן היטיב את מקור ההלוואה ונכונותו לבוא לעזרתך.


אודות מחבר המאמר

טקטיקום - כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.