אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

נפלאות אמבט הקסמים - הג’קוזי

הג’קוזי נהיה בשנים האחרונות מתנה או פינוק עצמי פופולרי, גם לאנשים עובדים שהמשכורת שלהם היא לווא דווקא הכי גבוהה בשוק. חברות רבות מייצרות כיום את אמבט הקסמים מה שיצר תחרותיות גדולה בענף הג’קוזי הבין לאומי וירידה חדה במחירים ליד עלייה גדולה ומשמעותית במכירות של יחידות ג’קוזי. הרחיצה באמבט זה מבטיחה רוגע והרגשת שיחרור בעיקר בזכות זרמי המים החזקים שמבעבעים בתוך הג’קוזי. עם האמבט מספיק גדול, והיום מייצרים ג’קוזי ביתי שמתאים אפילו ל 20 איש, הרחצה יכולה להיות חוויה משפחתית או חברתית מגבשת ומהנה. ישנם אנשים שצרכים להשתמש בג’קוזי בגלל בעיות בריאותיות פיזיות כמו כאבי גב או גב תחתון, כאבים בעמוד השדרה או אפילו כאבי ראש. ג’קוזי זה הוא מעט שונה מהאמבט המשפחתי והרבה יותר יקר. אפשר להתקין את הג’קוזי כמעט בכל מקום בבית ולפני הרכישה צריך קודם כל לעשות חושבים איפה רוצים לשים את האמבט וכמה אנשים אמורים להתרחץ בו בו-זמנית. ישנם ג’קוזים שמותאמים לגינה, כאלה לגג הבית וכאלה פשוט לחדר האמבטיה או אפילו ניידים, כל אחד הוא מעט שונה אחד מהשני ולכן רצוי להחליט איפה יהיה האמבט הרבה לפני הרכישה. נכון שחברות רבות מייצרות היום ג’קוזי במחירים שונים אבל תמיד רצוי ללכת עם חברה בעלת שם גדול שמייצרת ומוכרת הרבה אמבטים. חשוב גם לקנות ביטוח עם הרכישה מכיוון שזהו מכשיר רגיש שיכול להתקלקל או להשבר יחסית בקלות. יכול להיות מאוד ורוב הסיכויים בעצם שחסיכה של כסף בזמן רכישת הג’קוזי וקנייה של אמבט זול מאוד, לא תשתלם מאוחר יותר מכיון שהוא לא יעבוד לטווח ארוך ויהיה צורך לקנות אחד חדש או לתקן אותו בעלות גבוהה מאוד. לאמבטים הטובים יש מערכת בידוד שעוזרת לו להוריד את עלויות החשמל וחומרי החיטוי מה שלג’קוזי זול יותר בדרך כלל אין. כמו כן, החומר ממנו עשוי האמבט היא מאוד חשובה ובעוד הזולים יותר משתמשים בפיברגלאס שהוא חומר שרבים אומרים שהוא אפילו מסרטן, האמבטים היקרים יותר נבנים עם טרמפולסט שהוא חומר איכותי בהרבה.


אודות מחבר המאמר

כותב המאמר אינו איש מקצוע וכל הכתוב הינו דעתו האישית בלבד, כמו כן פרט לג'קוזי הכותב מספק מידע לגבי צילום חתונות וגני אירועים.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.