אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חיפוש עבודה בניו יורק

חיפוש עבודה בניו יורק נחשב לגולת הכותרת של היעדים החמים לעבודה בעולם. מי לא חלם לגור בניו יורק לפחות פעם אחת במהלך ימי חייו? מי לא חשב על אפשרויות בילוי העצומות על השווקים והחנויות הרבות של ניו יורק, או על פשוט צעידה פשוטה ברחובות מנהטן בשעות הערב המוקדמות? אין ספק כי ניו יורק הפכה בתודעה העולמית לאייקון מצליח ונודע בעולם כולו, המככב בסרטים בסדרות ובקליפים רבים מספור. ניו יורק גם משמשת שנים רבות יעד מספר אחד לתיירות בקרב ישראלים המבקרים בארה"ב. צעירים המחפשים הזדמנויות כלכליות טובות יכולים לשלב עם הטיול לארה"ב מציאת עבודה בניו יורק, על מנת למצות באמת את המיטב מעיר התפוח הגדול. וכך מתחיל לו השלב הראשון של חיפוש עבודה בניו יורק. מחפשי עבודה אנרגטיים יופתעו לגלות כי שוק העבודה הניו יורקי מכיל מספר עבודות לא זעום הפתוח בפני צעירים ישראלים, שמאפשר למתקבלים לעבודה לקבל מגורים מסודרים בניו יורק והטבות שונות אחרות, שבסופו של דבר מוזילות מאד את עלויות המחייה הגבוהות בעיר, שמהוות שיקול חשוב בכל חיפוש עבודה בניו יורק.

 

חיפוש עבודה בניו יורק – לרוצים להצליח במכירות

חיפוש עבודה בניו יורק מזמין את הצעירים המחפשים הזדמנות לעשיית כסף טוב במכירות לפנות  אל חברות ישראליות ומפעילות בניו יורק עגלות מכירה במרכזי הקניות העמוסים בלקוחות כל ימות השבוע. לרוצים להגדיל את הסיכויים למכירות רבות בניו יורק כדאי לשים לב למספר נקודות: כדאי לברר באילו קניונים ממוקמות העגלות, ורצוי לעבוד בקניונים ההומים בלקוחות. שנית, ישנם ימי מסחר פעילים יותר בארה"ב כגון: יום שבת, שבהם יוצאים אנשים רבים יותר לבלות במרכזי הקניות. שלישית, בעונת הקריסטמס ישנה נהירה מסורתית של לקוחות אל מרכזי הקניות, מה שתורם לעלייה במכירות.

הרוצים משרה גמישה בתחום המכירות שמציעה עמלות מכירה גבוהות מוצאים עבודה במכירת ציורי שמן מבית לבית. זהו תחום הדורש כושר שכנוע גדול מהמוכרים וניהול משא ומתן על מחירי התמונות. צוותי המכירה הפועלים באזורי המגורים בניו יורק מגיעים לבית הלקוחות, יוצרים עימם קשר ומשווקים להם את הציורים. תנאי המשרה הטובים כוללים מגורי צוות לעובדים, שמוזילים משמעותית את עלויות המחיה של העובדים בניו יורק שידועה כעיר יקרה מאד קורצים למחפשי עבודה הצעירים שמזדרזים לפנות אל חיפוש עבודה בניו יורק.

 

משרות נפוצות בניו יורק – עבודה בניו יורק

חיפוש עבודה בניו יורק וקבלה לעבודה טובה מצריכים אחד מהשניים: אשרת עבודה לארה"ב או אזרחות אמריקאית. ישראלים שמעוניינים לעבוד בארה"ב באופן חוקי יכולים לנסות להשיג אשרה זמנית דרך מקום העבודה בארה"ב או על ידי הוצאת אשרת עבודה לסטודנטים ישראלים הלומדים בניו יורק. בין העבודות השליטות בקרב הישראלים הצעירים בארה"ב ניתן למצוא עבודה בהובלות, עבודה באבטחה על מוסדות או אישים, עבודה כאופר המטפלת בילדים ומתגוררת בבית המשפחה, עבודה בדוכנים למכירת מזון מהיר ברחבי ניו יורק ועבודה במלצרות. הישראלים כבר קנו להם שליטה מסוימת בשוק העבודה האמריקאי ולכן צעירים המגיעים מישראל יכולים להשתלב בחברות ישראליות משגשגות או לעבוד במקומות עבודה או עסקים המנוהלים על ידי ישראלים וליהנות מסביבת עבודה תומכת המאפשרת לעבוד עם צעירים נוספים מישראל. משרה נוספת המאפשרת עבודה זמנית בארה"ב היא הדרכה במחנות קיץ. צעירים המעוניינים להגיע לעבוד בארה"ב במשרה חווייתית ודינמית עם ילדים בשמורות הטבע היפות  בארה"ב מוזמנים להגיע לעבוד כמדריכים במחנות נופש כחודשים ולאחר מכן ליהנות בחודש השהיה הנוסף משהות מסעירה בניו יורק כל זאת במסגרת חיפוש עבודה בניו יורק הכיפית.


אודות מחבר המאמר

אתר workabroad - כל המידע על עבודות בחו"ל

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.