אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חברות השמה בתחום ההיי טק

בשנים האחרונות מצביעים מומחים רבים מעמק הסיליקון, אנשים בעלי השפעה גדולה מאוד בתחום האינטרנט ודווקא מאלה שהיו הראשונים להשקיע ולפתח את האינטרנט, שהמצב כיום של האינטרנט לוקח מיותר מדי אנשים עבודה במקום הגן עדן הפיננסי אליו כיוונו המפתחים הראשונים. בתחילת עידן האינטרנט יצר הפיתוח הרבה יותר מקומות עבודה חדשים מאשר שהוא הכחיד מקצועות ישנים. האינטרנט בשנים הראשונות שלו הציע לאנשים רבים לעבוד בו ולפתח ממשקים ותוכנות שונות בשבילו מה שיצר המון מקומות עבודה חדשים. מה עוד, שכל בן אדם יכל למכור את עבודתו, אמנותו או סחורתו באינטרנט דבר שעזר להרבה אנשים שהתקשו למצוא עבודה להתפרנס בכבוד. המומחים אומרים שהמצב כיום, בו כל השירותים באינטרנט מוצעים בחינם כמו גוגל, פייסבוק, מייספייס או יו-טיוב, הלקוח שמשתמש באינטרנט התרגל לא לשלם על השירותים שקיבל בו. כך פחתו מקומות העבודה ואילו תזרים המזומנים נהיה ריכוזי הרבה יותר. כך צברו חברות כמו פייסבוק, גוגל או דומיהם כוח כל כך חזק על שוק האינטרנט - מכירה של מידע, סטטיסטיקות ושטח פירסום.חברות ההשמה העובדות עם חברות הענק האלה בתחום הטכנולוגיה והאינטרנט מכירות טוב מאוד את השוק החדש שנוצר בשנים האחרונות. חברות ההיי טק, גם הגדולות ביותר וגם הקטנות ביותר, נוהגות לעבוד בצמוד לחברות השמה שהן בוטחות בהן. הסיבה הראשונה והמשמעותית ביותר לעבודה הצמודה הזו היא גיוס השכירים הרב של חברות בתחום ההיי טק, בעיקר עקב צמיחה הכרחית חודשית ועלייה במספר העובדים. בניגוד לחברות כח אדם בתחומים אחרים, חברות ההיי טק מגייסות עובדים ומתכנתים על בסיס חודשי, לפעמים אפילו יומי. בתחום זה תמיד נחוץ גאון מקרי שיכול לבוא לעבוד ולפתור בעיות ששכירים אחרים התקשו בהם או לא הצליחו לבצע. המתכנתים יודעים שחברות ההשמה הטובות והמקצעויות עושות עבודה טובה ודואגות לשיבוץ מהיר, איכותי, חכם ונכון לשכיר. חברת ההשמה מקבל את שכר העמלה שלה רק אחרי ביצוע הגיוס על ידי חברת ההיי טק ולכן היא דואגת שהשיבוץ יהיה הגיוני ונכון לשני הצדדים על מנת שיתבצע ויחזיק מעמד. זהו בעצם המוניטין הכי חשוב של חברת השמה והדרך הכי טובה לדעת עם כדי לעבוד איתה - לכמה שכירים היא מוצאת עבודה כל חודש וכמה זמן מחזיק השכיר באותה עבודה אליה שובץ. חברות ההשמה הטובות ביותר מראות סטטיסטיקות משכנעות מאוד בנושא ומושכות כך לקוחות רבים לעבוד איתן.


אודות מחבר המאמר

כותב המאמר אינו איש מקצוע וכל הכתוב הינו דעתו האישית בלבד, כמו כן פרט לתחום ההיטק הכותב מספק מידע לגבי גילוי אש ואקוסטיקה.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.