אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קידום אתרים בגוגל – קידום עצמי

אין ספק כי גוגל הוא מנוע החיפוש החזק והגדול ביותר בעולם. יותר ויותר אנשים כבר יודעים כי גוגל אינו מדרג את האתרים סתם כך. לא הרבה יודעים את הנוסחה, אך בהחלט ניתן לומר בוודאות כי קידום אתרים בגוגל הוא תנאי הכרחי לשיווק אפקטיבי של העסק בעידן האינטרנט. כיום כשמרבית הלקוחות מחפשים את המידע באתרי האינטרנט השונים כשמנוע החיפוש גוגל הוא העיקרי שבהם, אין ספק כי קידום אתרים בגוגל הוא חלק מרכזי מהמשחק. רבים נוטים לבצע קידום אתרים בגוגל באופן עצמאי. האם זה ניתן לביצוע ומה תפקידן של חברות המתמחות בביצוע קידום אתרים בגוגל?

קידום אתרים בגוגל – מה זה בכלל?

קידום אתרים בגוגל היא שיטה שפותחה במהלך עשר השנים האחרונות על ידי אנשי שיווק שהבינו כי מנוע החיפוש גוגל הוא אחד הכלים המרכזיים המשרתים את הלקוחות ברשת האינטרנט. מרבית הגולשים נוטים להיעזר במנוע החיפוש גוגל לפחות פעם אחת במהלך כל גלישה ברשת האינטרנט. מנוע החיפוש גוגל הופך להיות רלוונטי יותר ויותר בעיקר כאשר הגולש אינו בקיא ואינו מכיר את הנושא העיקרי של מילות החיפוש אותן הוא מחפש. ניכר כי מרבית הגולשים יעדיפו להיכנס לאתרים הממוקמים במקומות הגבוהים יותר ויפסיקו את החיפוש לאחר כניסה לשלושה עד ארבעה אתרים. ככל שהאתר שלכם יופיע במיקום גבוה יותר ברשימה, כך יגדלו הסיכויים שהגולשים יקראו את התכנים של האתר שלכם. קידום אתרים בגוגל המתבצע בצורה אפקטיבית יעלה את עדיפות האתר ברשימת האתרים ויקפיץ אותו אל העמודים הראשונים של מילות החיפוש.

קידום אתרים בגוגל – אני חייב לקדם רק את האתר שלי?

קידום אתרים בגוגל אינו נוגע רק לשיפור התכנים באתר המיועד לקידום. קידום אתרים בגוגל היא למעשה דרך לעודד את הגולשים להיכנס לאתר המיועד לקידום על ידי גירוי מקדים. השיטה הטובה ביותר לביצוע קידום אתרים בגוגל היא למעשה פיזור תכנים הקשורים לאתר ברחבי הרשת ולצרף אל תכנים אלו קישורים המובילים אל האתר עצמו. בדרך זו אנחנו יכולים להיות בטוחים כי הגולש הסקרן שהגיע אל המידע, ירצה להמשיך לקרוא עוד ועוד על העסק שלכם כבר באתר עצמו.

קידום אתרים בגוגל – אפשר באופן עצמאי?

לכאורה נראה כי קידום אתרים בגוגל היא אינה משימה כה מורכבת וכי למעשה כל אחד שיש לו סבלנות וידע בסיסי  באתרי אינטרנט וכתיבה בפורומים יוכל לבצע אותה ואפילו די בקלות. יחד עם זאת, העובדה הקיימת בשטח על ידי חיפוש בגוגל היא חד משמעית, אתרים שנעזרו בחברות חיצוניות המתמחות בביצוע קידום אתרים בגוגל השיגו תוצאות טובות יותר והגיעו לדרוג גבוה יותר במנועי החיפוש.

התוצאות במכירות גם הן עומדות לטובת חברות מקצועיות. עסקים שקידמו את האתר שלהם באמצעות חברות המתמחות בביצוע קידום אתרים בגוגל הגיעו למחזור מכירות גבוה באופן משמעותי.


אודות מחבר המאמר

חברת SEO NETO מתמחה בעולם קידום אתרים בגוגל על ידי אופטימיזציה של אתרי אינטרנט באמצעות תוכן באתר אינטרנט ומחוצה לו ובשימוש טכניקות קידום אתרים ברמה מקצועית ותוך כדי שילוב בניית קישורים חזקים לאתר על מנת לחזק את המוניטין שלו מול מנועי חיפוש

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.