אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בלוני הליום לכל אירוע

בלוני הליום

אין מי שלא מחייך למראה המלבב של בלוני הליום. ילדים משתגעים אחריהם, וגם מבוגרים מעלים חיוך חצי-נוסטלגי כשהם רואים בלוני הליום ונזכרים איך גם הם, כשהיו ילדים, אהבו את הבלון-הבלון הזה, שנישא אל על כאילו לא קיים בעולם כוח משיכה, כשהוא מעוטר בקישוטים מרהיבים או באחת מהדמויות האהובות על הילדים.

בלוני הליום – קווים לדמותם

אז מה הם, בעצם, אותם בלוני הליום, אשר מלווים אותנו כבר שנים רבות? בלוני הליום הם בלונים העשויים ניילון, בשונה מבלונים רגילים העשויים מהגומי המוכר כל כך. בלוני הליום עשויים מניילון דווקא, משום שהניילון הוא חומר חזק יותר ואלסטי פחות מהגומי, חומר אשר הסבירות שיתפוצץ בשעה שממלאים אותו בהליום קטנה ביותר. דבר זה מאוד חשוב ונחוץ, משום שמילוי ההליום בבלון כרוך בלחץ רב שמפעיל גז ההליום על דופנות הבלון. אמנם, ניתן למלא הליום גם בבלוני גומי, אולם יש יותר סיכוי שהם יתפוצצו, וגם אם לא – ההליום לא יחזיק בתוכם למשך זמן רב. הניילון, לעומת זאת, מקטין בצורה משמעותית את הסיכון לכך שהבלון יתפוצץ, וכן מאפשר לבלון להישאר מנופח בגאון לאורך זמן. ההליום עצמו הוא גז שנתגלה על גבי השמש ולא על כדור הארץ, והוא גז שהינו קל מן האוויר. תכונה זו מאפשרת את הריחוף הממושך של בלוני הליום באוויר, לצהלת הילדים ולשמחת המבוגרים כאחד.

בלוני הליום – בלונים לכל אירוע

בלוני הליום משמשים דרך מיוחדת ומקורית לקישוט כל אירוע. ניתן לקשט באמצעות בלוני הליום אולמות אירועים ואולמות כנסים, ניתן לתת זר בלוני הליום כמתנת יום הולדת משגעת, ניתן לצרף בלוני הליום למתנות יום הולדת או למתנות ליולדת, וגם, כמובן, לצרף אותם כברכה מקורית ומיוחדת לזרי פרחים מרהיבים.

בלוני הליום המוצעים היום מגיעים במגוון צבעים ודוגמאות, החל מדמויות מצוירות, דרך מכוניות וכלה בבלוני הליום שעליהם מתנוססת ברכה מקסימה. בנוסף, ניתן להשיג בלוני הליום במגוון גדלים, מגוון המאפשר לכם להתאים את הבלון לסוג ולסגנון האירוע שלשמו הוא מיועד.

בלוני הליום – מבטים נישאים אל על

אם בחרתם לקשט את האולם בו יתקיים האירוע שלכם באמצעות בלונם ממולאים הליום, מובטח לכם שמבטי כל האורחים יינשאו אל-על, על מנת לצפות במחזה המרהיב. בגלל העמידות הרבה של בלונים אלו, תוכלו לקחת אותם הביתה בסיום האירוע ולהמשיך ליהנות מהם גם בבית, או, לחלופין, לחלק אותם למוזמנים ולשמח את לבם. בצורה זאת אין ספק, כי האירוע שלכם ייזכר כאירוע מיוחד במינו, גם בגלל האירוע עצמו, וגם, כמובן, בזכות העיצוב המיוחד שלו – עיצוב בלוני הליום.

לסיכום – גם לברית, גם ליום הולדת, גם ליולדת, גם למי שמאושפז, חלילה, בבית חולים, וכמובן גם לילד או ילדה – בלוני הליום מהווים יופי של מתנה. אז הרימו עיניים למעלה, ובחרו בלוני הליום לאירוע שלכם. בשמחות!

 


אודות מחבר המאמר

בלוג נוסף בנושא - בלונים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.