אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דגשים לפתיחת קהילת פורומים איכותית

למה פורומים ?

הרבה זמן לפני שהוקם הפייסבוק, למרות שזה נשמע לכולם ממש מזמן היו פורומיםשסיפקו לגולש העברת כל זמנו עם חבריו, בעבר הפורומים היו עם הרבה יותר תוכן והיו הרבה גולשים ותחרויות גולשים, אך מאז הקמת הפייסבוק יש היחלשות די חזקה בעידן של הפורומים.

למרות זאת הפורומים ממשיכים להתקיים בכל הכוח והמרץ.

אז למה בעצם זה קורה? למה אנשים פותחים פורומים? גם היום יש עשרות של פורומים מצליחים ופורומים קצת פחות מצליחים.

ההסבר הפשוט ביותר לתופעה הזאת היא כי רוב האנשים מנסים לצבור איזה שהיא קהילה ולבנות עליה קהילה רחבת משתמשים, תגובות ונושאים שתכניס להם כסף בהמשך הדרך של הפורומים שלהם.

אז איך בעצם פותחים פורומים?

היום זו כבר לא בעיה כזאת רצינית כמו פעם, מה שאתם צריכים כדי לפתוח פורומים זה בסך הכול שרת קטן עם מעט תעבורה ומעט מקום שתוכלו לאחסן שם את הפורום וכל הקשור לו,

מערכת פורומים טובה, ומנהלים שיוכלו לנהל את כל הקהילה שאתם בונים.

אז איך אני מתקין פורומים?

ישנם מגוון גדול מאוד של מערכות פורומים, היום רוב האנשים שרוצים לפתוח פורום צריכים לא מעט כסף כדי לרכוש את המערכת, אז אנחנו ממליצים אם אתם רוכשים מערכת פורומים,אז כדאי לכם לקנות מערכת VB שהיא מערכת מאוד מתקדמת וכמעט בלתי חדירה לפריצות והיא מספקת תמיכה ברוב הבאגים ובכל תקלה.

החיסרון היחידי שיש למערכת הזאת היא שהמערכת הזאת מאוד מסובכת לגולש יותר ממערכות אחרות, אבל היום כל הפורומים הכי גדולים בארץ משתמשים בה.

אם אני מחפש פורום להשקיע איפה כדאי לי להתחיל להשקיע?

בעיקר בפורומים שיש בהם תנועה גדולה של משתמשים כדי שלא תגיעו למצב שאתם והמנהלים הם האנשים היחידים, בפורומים שיש אנשים ושלא קשה להתחבר אליהם.

יש פורומים שמוכנים לשלם לכם כסף כדי שאתם תשקיעו שם ותנהלו כמו שצריך אז לסיכום, תתחילו לפרסם ולקוות להצליח , אף פעם לא לזלזל , תמיד להתמיד, כי הקמת קהילת פורומים זה לא עניין הכי פשוט . בהצלחה לכם.

למאמר בנושא איבוד הגובה של פורומים אל מול הכוח העולה של פייסבוק.


אודות מחבר המאמר

אייל מזרחי - מנהל אתרים.

http://www.interment.biz

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.