אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

החלקה יפנית – שיבוח שיער

החלקה יפנית היא שיטה ליישור ושיבוח השיער. השיטה מומלצת בעיקר לנשים אונמם יש מעט גברים ברחבי העולם שגם נעזרים בהחלקה היפנית על מנת לשוות לשיערם מראה בריא יותר ויפה יותר. זוהי שיטה ישנה מאוד שהומצאה ביפן הרחוקה וכיום המטפלים המקצועיים בשיטה זאת עוברים הכשרות ארוכות ומשמעותיות ביפן, בבתי ספר יוקרתיים להחלקה יפנית, על מנת לקבל את התעודה המכשירה אותך לעשות החלקה יפנית ללקוחות. שיטה זו חדשה בארץ ישראל ועד לפני שהיא הגיעה ארצה, קרוב לעשר שנים אחורה, נאלצו הנשים החולמות על שיער בריא יותר, פחות יבש והרבה יותר חלק, לעשות פן פעם בשבוע במספרה ולדאוג לשיער כל פעם לפני שהן יוצאות מהבית. היום, נשים שעברו החלקה יפנית יודעות שהשיטה עדיפה בהרבה מהטיפול היום יומי בשיער, גם ברמה הכלכלית, גם ברמה הבריאותית וגם ברמה האסטתית. ההחלקה היפנית משיבה לשיער את הזוהר והברק שטבעיים לו וגם נותנת לשיער נפח יפה ליד החלקתו לשיער ישר. נשים ששיערם פגוע, יבש ומסולסל הרבה פעמים בוחרות לעשות החלקה יפנית בשביל לטפל בשיערן בצורה הטובה ביותר.

לפני קבלת הטיפול מומלץ מאוד להתייעץ עם המומחה להחלקה בשביל להבין טוב טוב את השינויים שיתבצעו בשיערך, שכן מדובר בעבודת תחזוקה מדוייקת, קפדנית וקונסיסטנטית על מנת להשאיר את השיער שעבר החלקה יפנית במצב טוב ונכון.

הרבה נשים, או גברים, נבהלים מהמחיר הגבוה אותו דורשים המומחים המקצועיים עבור ההחלקה היפנית. אבל אחרי הוצאת המחשבון, וחישוב ההוצאות החודשיות על מספרה ותמרוקי שיער, מבינים רבים שההחלקה היפנית היא דווקא דרך לחסוך בכסף שכן בטווח הארוך החלקה יפנית חוסכת את ההליכה למספרה לעשות פן ועוד הרבה מהתמרוקים המיותרים שרוב האנשים משתמשים בהם על שיערם.

כמובן שזה תלוי באורך השיער ובמצבו, אבל ההחלקה היפנית לוקחת בין 3 ל 4 שעות בהן מחודרים לשיער חומרים מחליקים מיוחדים על ידי מכונה חכמה ששומרת על הטמפרטורה שלא תהי חמה מדי, כדי שהשיער לא יינזק. חומרים מצויינים אלה מוזנים לתוך השיער בתהליך ההחלקה על מנת להעשיר אותו לאפשר להחלקה לעבוד בצורה הטובה ביותר.


אודות מחבר המאמר

כותב המאמר אינו איש מקצוע וכל הכתוב הינו דעתו האישית בלבד, כמו כן פרט לעיצוב שיער הכותב מספק מידע לגבי ספא וג'קוזי.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.