אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מהם 3 הדברים החשובים ביותר במרפאת שיניים?

 

מהם 3 הדברים החשובים ביותר במרפאת שיניים?

היום, להבדיל מבעבר, האפשרות של המטופל לבחור את טיב השירות וכן האלטרנטיבות שעומדות בפניו ואסור לנו להתפשר על האיכות של הטיפול המגיע לנו.

ברפואת שיניים כללית ומרפאת יישור שיניים למבוגרים בפרט יש צורך מיוחד לקבל טיפול מרופא מקצועי ואיכותי מכיוון שלרוב סיבוכים בטיפול לא מוצלח יכולים לעלות ביוקר.

לעיתים, אחרי טיפול שיניים, אנחנו יוצאים מרוצים כי השיניים לא כואבות יותר אבל לאחר תקופה אנחנו מגלים להפתעתנו כי הטיפול לא היה מוצלח וכרגע יש סיבוכים קשים והעלות של הטיפול יקרה מאוד. אסור לחסוך ברופא שהשיניים שלכם. בחשבון הטלפון הסלולרי מותר ואף רצוי J.

האם עדיף ללכת לרופא שיניים של קופת החולים או להעדיף מרפאת שיניים פרטית?

לרוב קופות החולים מושכים אותנו באמצעות טריקים שיווקים כאלו ואחרים, שלרוב מסתכמים במחיר נמוך משמעותית מן המחיר שניתן למצוא בשוק הפרטי של מרפאות השיניים. הבעיה שבד"כ קופות החולים מסתמכות על מסה של לקוחות כאפיק רווח וזה פוגע באיכות השירות ובאיכות הטיפול משתי סיבות:

1. יש מספר מוגבל של רופאים.

2. הזמן של הרופא מוגבל וכן היכולת שלו לטפל בכל כך הרבה מטופלים.

במידה וקבלתם הצעת מחיר מקיפה מאחת מקופות החולים, ההמלצה שלי היא שתקבלו גם הצעות מחיר ממרפאות פרטיות. תתפלאו לשמוע שהמחיר לא כל כך גבוה ביחס למחיר של קופות החולים. תזכרו שגם למרפאות הפרטיות יש תחרות ואת זה אתם יכולים לנצל לטובת הרווח האישי שלכם.

איך יודעים אם מרפאת שיניים פרטית היא איכותית?

כמו שכתוב בכל ספרי השיווק – אסטרטגיית השיווק הטובה מכולם הינה מפה לאוזן. שאלו חברים ובני משפחה האם יש להם מרפאת שיניים פרטית להמליץ עליה. בצורה זו תקבלו רשימה של 3-5 מרפאות להתחיל לברר על הצעות מחיר ומשם להמשיך.

חשוב להדגיש שאין צורך מיוחד להתרחב עם סקר השוק ליותר מדי מרפאות כי בצורה זו לא תצליחו להשתלט על עודף המידע שתקבלו ולרוב רק תצאו יותר מבולבלים משנכנסתם. כמו כן, אל תשכחו שלכל רופא יש את השיטות שלו ודרכי העבודה הייחודיים לו ואם לא התחברתם לדרך של אותו רופא, אין זה אומר שהטיפול לא איכותי אלא פשוט הוא לא מתאים לכם.

 

 


אודות מחבר המאמר

יישור שיניים למבוגרים - המדרך השלם למטופל ובני משפחתו

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.