אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיפים לתכנון אירוע עם מתקנים מתנפחים

כאשר מתכננים מסיבה לכבוד יום הולדת, בר מצווה, יום כיף או כל אירוע אחר, כדאי לשקול השכרת מתקנים מתנפחים בשילוב אטרקציות ודוכני מזון. אירוע מסוג זה הוא לרוב הצלחה גדולה, במיוחד אם דואגים לתכנון מראש ומתאימים את סוג הפעילות לסוג האירוע, עונת השנה, לכמות החוגגים והגילאים. הנה כמה טיפים ונקודות שיש לקחת בחשבון:

האם מתקנים מתנפחים מתאימים לכל גיל?

כן, בוודאי, החל מגיל 3. מתקנים מתנפחים מגיעים במגוון רחב של גדלים וסוגים. חשוב להתאים את סוג המתקן אל גיל המשתתפים באירוע. ישנם מתקנים מתנפחים פשוטים: טירות קפיצה, מגלשות קטנות. הללו אידאליים לקטנים. מצד שני ישנם מתנפחים הכוללים קירות טיפוס או מסלולים ארוכים ואתגריים אשר מתאימים לבני נוער ולמבוגרים. מתנפחים לבריכה מתאימים רק למשתתפים היודעים לשחות. 

כמה מתקנים מתנפחים מומלץ להזמין לאירוע?

תלוי בשטח המוצע ובכמות המשתתפים. עבור 20 חוגגים ומטה מספיק מתקן מתנפח אחד. במידה ואכן מזמינים רק מתקן מתנפח אחד, כדאי לדאוג שהוא יאפשר למספר משתתפים לעלות עליו בו זמנית, או שהשהייה בו תהיה לפרק זמן קצר (כמו מגלשה) שלא יווצר תור ארוך או עוגמת נפש. כדאי לשלב גם עם אטרקציות נוספות ודוכני מזון.

אירוע בקיץ או אירוע בחורף? שיקולי מזג אוויר.

מכיוון שארצנו משופעת בימים חמים, הרי שרוב האירועים מתקיימים במזג אוויר נעים. לימי הקיץ החמים כדאי לשכור מתקנים מתנפחים רטובים, כמו מגלשות מים או מגלשות קצף. ההנאה מובטחת! ישנם גם מתנפחים לבריכה - מתקנים שצפים על מי הבריכה ומאפשרים שילוב של פעילות במים ופעילות על גבי המתקן. אירוע שכולל מתנפחים לבריכה יכול להתקיים גם בימות החורף, בבריכות מחוממות. בימי החורף או במזג אוויר קר, האירוע יתקיים לרוב במקום סגור ומקורה. באולמות עדיין לא צריך לוותר על המתנפחים הגדולים. אבל אם האירוע מתקיים בבית או במקום קטן, מומלץ מאוד לשכור שולחנות משחק ועמדות של משחקים וירטואליים כגון Wii, Playstation וכדומה. 

היכן ממקמים מתקנים מתנפחים?

מתקנים מתנפחים יבשים מניחים בדרך כלל על דשא,  אדמה רכה או משטח קשיח כמו רחבה מרוצפת. השימוש במתקן המתנפח הוא ללא נעליים כך שחשוב לוודא שאין קוצים או אבנים חדות בקרבת המתקן כדי שהילדים לא יפגעו בירידה ובעלייה. כמו כן כדאי לרפד משטח קשיח במזרונים או שמיכות בכדי למנוע פגיעה במקרה של נפילה מהמתקן. מתקנים רטובים, משולבים במים, עדיף למקם על דשא בכדי למנוע יצירת בוץ או התחלקויות.

 

אז איך מחליטים אילו מתקנים וכמה?

מכיוון שהצלחת כל אירוע תלויה בתכנון מקדים, מומלץ ליצור קשר עם חברה להפקת אירועים המשכירה מתקנים מתנפחים ואטרקציות משלימות. חברה רצינית תשלח אליכם נציג לפגישה ראשונית לבירור הדרישות והמיקום של האירוע ואף תמליץ לכם על שילוב המתקנים הטוב ביותר עבורכם. חברה מקצועית אף תדאג למפעילים שיגיעו ביום האירוע, ישגיחו ויתפעלו את המתקנים השונים, כך שאתם תוכלו להתרווח ולהנות כאחרון האורחים. 

 


אודות מחבר המאמר

פאנדה - מתנפחים וכיף לאירועים.

כנסו לאתר הבית: www.funda.co.il

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.