אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך אפשר להפסיק לעשן ?

איך אפשר להפסיק לעשן ?

כשאתם ניגשים לאחת המשימות הכי קשות בחיים שלכם והיא להפסיק לעשן , חשוב שתבינו דבר מאוד פשוט. לגמילה מעישון כמו להתמכרות אליה ישנם שני צדדים , יש את הצד הפיזי ויש את הצד הפסיכולוגי.

הצד הפיזי הוא בעצם הניקוטין שהוא החומר הממכר שמצוי בסיגריה .  הניקוטין הוא חומר ממכר ביותר והוא מגיע למוח שלנו תוך פחות מ-10 שניות לאחר שאנחנו שואפים מהסיגריה. הגוף שלנו נוטה להתמכר לניקוטין בקלות ובמהירות.

הצד הפסיכולוגי הוא כל מה שקשור לעיסוק סביב הסיגריה. הכוונה היא להרגל החזקת הסיגריה ביד , לפעולת האיפור, להכנסת העשן לחלל הפה , להוצאת העשן ובעצם לכל מה שקשור לפעולות הסיגריה . מי שמעשן באופן קבוע , הסיגריה כבר נהייתה חלק ממנו ובהרבה מהמקרים אנחנו מתמכרים יותר לחלק הפסיכולוגי (ההתעסקות סביב הסיגריה)  מאשר לחלק הפיזי . (הניקוטין עצמו )

ישנם כיום הרבה תחליפי עישון שונים . יש מסטיקי ניקוטין ומדבקות ניקוטין ויש ספרים , מטפלים , מהפנטים ותוכניות למיניהן.

כל התחליפים הנ"ל ממלאים צד אחד של חסך עישון הסיגריות לנגמל שזהו או החסך הפיזי או הצד הפסיכולוגי , אולם לא את שניהם יחד.

ישנו רק מוצר אחד בכל העולם שעונה על החסך הפסיכולוגי ועל החסך הפיזי בעת ובעונה אחת ,  שזה בעצם היתרון שהופך אותו לכלי עזר מושלם לגמילה מעישון  והוא : הסיגריה האלקטרונית.

הסיגריה האלקטרונית היא תחליף העישון היעיל והנוח ביותר לגמילה מעישון.

הסיגריה האלקטרונית נותנת לנו את התחושה שאנחנו מעשנים סיגריה רגילה , ניתן לקבל את הסיגריה האלקטרונית ללא ניקוטין כלל וניתן גם לקבל אותה עם ניקוטין. ישנם אפילו מספר דרגות חוזק של ניקוטין למי שבוחר לרכוש סיגריה אלקטרונית עם ניקוטין.

הסיגריה האלקטרונית נראית בצורתה בדיוק כמו סיגריה רגילה , יש לה טעם שמאוד מזכיר סיגריה רגילה והיא מוציאה עשן בדיוק כמו סיגריה רגילה .  הסיגריה האלקטרונית לא מזיקה לנו לבריאות כמו הסיגריה הרגילה ולכן אפשרי להמשיך לעשן אותה כאילו הייתה אמיתית ועל ידי כך להקל מאוד על פעולת הגמילה.

הסיגריה האלקטרונית מיועדת למי שמעוניין ב גמילה מעישון  , למי שרוצה להמשיך לעשן כרגיל מבלי לפגוע בבריאות ואפילו למי שמעוניין לעשן בכל מקום ובמקומות ציבוריים , ללא הגבלות ,חוקים וללא נזק לציבור ולסביבה.   

 

מאמר זה מוגש באדיבות בום פראייס יבוא ושיווק כל סוגי סיגריות אלקטרוניות בישראל ובעולם

למבחר עצום של סוגים ובכל הטעמים כנסו אלינו סיגריה אלקטרונית בום פראייס 03-5257435

חייגו לכל שאלה לגבי גמילה מעישון 03-5257619

http://www.boomprice.co.il/

 

 


אודות מחבר המאמר

מאמר זה מוגש באדיבות בום פראייס יבוא ושיווק כל סוגי סיגריות אלקטרוניות בישראל ובעולם

למבחר עצום של סוגים ובכל הטעמים כנסו אלינו סיגריה אלקטרונית בום פראייס 03-5257435

חייגו לכל שאלה לגבי גמילה מעישון 03-5257619

http://www.boomprice.co.il/

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.