אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

3 סיבות למה כדאי לך להיות רופא שיניים

3 סיבות למה כדאי לך להיות רופא שיניים

יוקרה

אין מה לעשות  - הגאווה של כל אמא יהודיה זה שהבן שלה רופא. לא משנה אם אתה מנתח לב, וטרינר או רופא שינים העיקר שיש קידומת של התואר דוקטור לפני השם.

רופא שיניים הינו מקצוע מבוקש מאוד בכל העולם וכיום יש הערכה גבוהה מאוד מבעבר למקצוע וכיום הינו מהמבוקשים ביותר ומהאיכותיים ביותר. מדובר גם על רופא שיניים באחת מקופות החולים הציבריות בארץ ובעולם כון במרפאות הפרטיות.

השכר

השכר של רופא השיניים הינו גבוה משמעותית מהשכר הממוצע במשק הישראל. לרוב טיפולי שיניים הינם יקרים מאוד ואם הינך בעל מרפאה פרטית אתה יכול להרוויח עוד יותר.

משך הלימודים

משך הלימודים לרפואת שיניים אל מול לימודי רפואה אחרים הינם קצרים משמעותית דבר שיכול להקהל על המבקשים להשתלב בשוק העבודה המקומי. אין בעניין זה משום הוזלת ערך המקצוע וחשביתו ואין להתייחס להשתמצות שנשמעות מדי פעם שאינטרסים עומדים מאחוריהם. תשאלו כל אחד שכואבת לו השן על חשיבות רופא השיניים בחייו.

דבר נוסף אותו אני רוצה לציין במאמר זה הינו העבודה כי לרוב אנשים לא אוהבים לבוא לרופא שיניים והקשר עם הלקוחות, לפחות בהכרות הראשונית, הינו על בסיס פחד מהטיפול ומעבר לכובע הרופא – הדוקטור צריך לשים גם כובע של מעודד ולהרגיע את המטופל שהוא בידיים טובות.

לכן, להיות רופא שיניים מחייב אותנו לעבוד עם המון סבלנות ורוגע כי עליו לטפל בלקוחות שחוששים מטיפול שיניים ועוד סיבות כאלו ואחרות.

תחום שמושך באותי במיוחד הוא תחום יישור השיניים בכלל ויישור בשיניים למבוגרים בפרט. לנראות השיניים והפה של המטופל ישנה השפעה רבה מאוד על הרגשתו הפנימית ועל איך שהחברה מקבלת אותו.

טיפול אורתודנטי איכותי יכול לחולל פלאים בהרגשתו של המטופל ובהערכת העצמית שלו. אין להעמיט בערך של אסתטיקה אישית והערכה עצמית ובטח שלא בגעי העשרה שבו האישיות של הנער או הנערה מתעצבים ונהפכים לאדם בוגר בעל מערכת אמונות שלרוב נקבעות בגילאים הללו.

אז אם חשבת על לימודי רפואה, רפואת שיניים הינו המקצוע בשבילך.

 


אודות מחבר המאמר

יישור שיניים למבוגרים - המדרך השלם למטופל ובני משפחתו

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.