אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

סוגים שונים של ניתוחי אף

כאשר אנו לא מרוצים מן האף שלנו, מבחינה של מראה או מבחינה רפואית, ניתן לתקן בעיות אילו בעזרת ניתוחי אף, אשר אותם מבצע מנתח פלסטי שהוא מומחה בתחום של ניתוחים. ישנם מצבים שבהם לא עוזר לעשות  טיפולים אסתטיים למתן פתרון לבעיה עם האף, קיים לנו הצורך לבצע ניתוחי אף, אשר אותם כמובן ייעשה מנתח פלסטי אשר הינו מקצועי בתחום זה.

סוגי ניתוחי אף אשר אותם מבצע מנתח פלסטי:

1)     ניתוח אף אשר הינו ראשוני – ניתוחי אף מסוג זה, משנים את צורתו של האף. (כמובן שיש מצבים אשר בהם טיפולים אסתטיים לא עושים זאת). עושים שינוי בפרופורציות של שלדו של האף. אשר הוא מורכב ממספר רב של סחוסים ועצם. נעשית השלמה לקווים יפים, אשר משתלבים עם המראה של הפנים באופן מושלם. בעזרת ניתוחי אף, אשר אותם מבצע מנתח פלסטי שהוא אכן מומחה בתחום, ישנה הקטנה או הגדלה של חלקי האף, אך על כל חלק באף עושים בנפרד את השינוי. עושים שינוי בזווית בין האף לשפה עליונה תיקון פגמים מולדים או שהתרחשו עם השנים עקב תאונות ונפילות. וכמובן גם מעניקים פתרון לבעיות נשימה אם יש.

2)     ניתוח אף אשר הוא משני – כאשר המטופל אינו מרוצה מן התוצאות של ניתוחי אף מסוג ראשוני, מבחינה אסתטית או מבחינת תפקוד נשימתי. חובה ללכת אל מנתח פלסטי אשר הינו מומחה בתחום, על מנת שהוא ייתקן את הניתוח הראשוני אשר ביצענו. היות וקיים סיכון כי השתלים הסינתטיים, הקיימים יידחו על ידי הגוף. לכן אם מנתח פלסטי מקצועי עושה זאת הסיכוי קטן.

3)     תיקון של אף שבור – כאשר יש שבר באף, נעשים עיוותים בצורתו החיצונית של האף. בנוסף לכך שברים של סחוס ושל העצם, עלולים לחסום את מעברי האוויר בדרגות חסימה משתנות מאדם לאדם. כתוצאה מכך קשה מאוד לנשום, עד אשר יש הפרעות נשימה החל מן הדרגה הקלה ביות ועד כמעט ללא יכולת לנשום.

4)     מחיצה עקומה – כאשר מחיצת האף הינה עקומה.  קשה מאוד לנשום, על מנת לתקן זאת ניתן לשפר את הבעיה בעזרת ניתוחי אף.

ניתן להבחין כי יש סוגים רבים של ניתוחי אף, וניתן להתאים לכל אחד ואחת את סוג הניתוח אשר מתאים לו.


אודות מחבר המאמר

מעיין זלי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.