אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הסרת משקפיים בלייזר – כי הגיע הזמן לראות את העולם כמו שצריך

 

ראייה לקויה עשוה לפגוע בכל מיני תחומים בחיים. עבור חלק מן האנשים מדובר במגבלה של ממש ומקשה על פעילויות יומיומיות כמו למשל קריאה, עבודה מול מחשבים, ולעיתים גם העבודה הדורשת דיוק ושימת דגש על הפרטים הקטנים. פעולות אלה דורשות מאמץ רב מהעיניים ואם הראייה לקויה זה מקשה גם על ביצוע פעולות אלו.

מבצע מיוחד לכבוד פסח – הסרת משקפיים בלייזר ב 1000 ₪ הנחה + מתנה. לחצו כאן על מנת לקבל פרטים נוספים.

 אצל אנשים אחרים לעומת זאת - צעירים בעיקר אך לא רק, מדובר בליקוי הפוגע במראה (לפחות לדעתם האישית ולאו דווקא של הסובבים אותם) ובעקבות כך לעיתים גם בבטחון העצמי. כמובן שזהו נושא סובייקטיבי לחלוטין ויש אנשים שחושבים שמשקפיים זה דווקא די סקסי... על כל פנים עם הרגשה אישית של בנאדם אי אפשר להתכווח.

אם נולדת עם גנים מבאסים, נגזר עלייך להרכיב משקפיים ואתה ממש, אבל ממש שונא להיות משקפופר אז בטח שמעת על ניתוח להסרת משקפיים בלייזר. הסרת משקפיים בלייזר הוא שם כולל לסוגי ניתוחים שונים שמטרתם למעשה כפולה: האחת, לשפר את הראיה ובכך להיפטר מהצורך להרכיב משקפיים, והשנייה – אסתטית. יש אנשים שפשוט לא סובלים את עצמם עם משקפיים ורוצים להיפטר מהם.

בשנים האחרונות ניתוח להסרת משקפיים הפך להיות תהליך פשוט מאד וקצר ביותר. ניתוח להסרת משקפיים נעשה בהרדמה מקומית, ואורכו כחצי שעה בערך. קרן הלייזר הפועלת בניתוח היא בלתי נראית ופועלת לזמן קצר. על רקע הרפואה המתקדמת היום, הניתוח נחשב קל ובטוח, ועל פי הסטטיסטיקות עומד על כ 99% אחוזי הצלחה. עם נתון כזה מרשים, אנשים רבים שוקלים ברצינות לעבור ניתוח כזה ולהגשים סוג של חלום כדי לראות ולהיראות יותר טוב.

יש לזכור, כי לניתוח להסרת משקפיים יש את הפוטנציאל לשנות את אורח החיים מן הקצה לקצה. תרשו לעצמכם לדמיין איך יראו חייכם מבלי משקפיים או עדשות. ברוב המקרים מדובר בהתעסקות יומיומית (ולהוציא ולהכניס עדשות, לנקות, לפעמים שוכחים, מאבדים וכו'...), או במקרה של משקפיים – הם יכולות להיהרס או להיאבד ממש בקלות, ואז צריך לשלם עוד אלפי שקלים בשביל להשיג זוג חדש. בקיצור – יש אפשרות להיפטר מכל הצרות הללו.

להלן רשימה קצרה של היתרונות של ניתוח להסרת משקפיים בלייזר:

·         הניתוח נעשה בהרדמה מקומית, להבדיל מהרדמה מלאה שעשוייה להזיק לבריאות.

·         הניתוחים השתכללו מאד בשנים האחרונות, הניתוח קל ומהיר ואחוזי ההצלחה גבוהים במיוחד

·         זמן ההחלמה קצר ונמשך בדרך כלל מספר ימים

·         שיפור הראייה לטווח ארוך

על מנת לדעת אם אתם כשירים ומוכנים לעבור ניתוח להסרת משקפיים בלייזר, עליכם לעשות בדיקת התאמה בחינם


אודות מחבר המאמר

בניית אתרי וורדפרס

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.