אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

החלטה בהקמת אתר

החלטה בהקמת אתר

יש לכם עסק ואין לכם עדיין אתר באינטרנט?

היום כל עסק מתחיל ועסק מבוסס שוקלים את ההחלטה להקים אתר באינטרנט. כמובן שלעסק מבוסס אין בדרך כלל בעיה של כסף ולכן עלמנת להקים אתר הוא יפנה לחברות לבניית אתרים גדולות או בנוניות עלמנת שיקימו עבורו אתר אינטרנט.התהליך מתחיל מפנייה לחברות להקמת אתר. העסקים הגדולים בדרך כלל לוקחים שלוש הצעות מחיר ולאחר שהם שוקלים את כל האפשריות הם מחליטים איז חברה תבנה להם את אתר באינטרנט.קטנות או למתכנתים שעובדים מהבית עלמנת שיסייעו להם בהקמת אתר.גם כאן התהליך דומה להקמת אתר בחברות הגדולות התהליך בתחילה הם פונים לחברות להקמת אתר או למתכנתים  ללהקמת אתר. העסקים הקטנים בדרך כלל לוקחים שלוש הצעות מחיר ולאחר שהם שוקלים את כל האפשריות הם מחליטים איז חברה תבנה להם את אתר באינטרנט. ישנם חברות שגם מחפשות הקמת אתר חינם , יש היום המון מערכות באינטרנט שמאפשרות ללקוח להקים אתר בחינם בעצמו. החסרונות הם שזה גוזל מהלקוח הרבה זמן הרבה משאבים ולא תמיד יש ללקוח ידע במחשבים עלמנת לעשות את זה.בעיה נוספת היא שבדרך כלל במערכות לבניית אתר החינמיות אין תמיכה ואתה נאלץ להתמודד בעצמך עים מכל מיני בעיות שמתעוררות בדרך בזמן בניית אתר אינטרנט לעצמך.חסרונות נוספים הם הפרסומות במערכות לבניית אתרים חינם יש בדרך כלל הרבה פרסומות הפרסומות יוצרות שתי בעיות עיקריות בעיה ראשונה היא שהם לוקחים מהלקוח שמסתכל באתר שלך את כל תשומת הלב מכוון שהוא מסתכל על הפרסומת של האתר שלהם ולא מרוכז באתר שלך.ובעיה שנייה היא שהאתר שלך נראה פחות רציני וסביר להניח שחברות גדולו לא יפנו אלייך כי הם רואות שבנית אתר חינמי.

העסקים הקטנים בדרך כלל אין להם אתר אבל אלה שבכל זאת מתעניינים בהקמת אתר יפנו לחברות בניית אתרים  חברותש עלמנת לקבל רקע על החברה ועל הניסיון שלה בהקמת אתר לקבל מידע על הלקוחות שהם כבר הקימו להם אתר ,על לוח זמנים להקמת אתר וכמובן על המחיר

לסיכומו של דבר אם יש לך עסק ואתה מתעניין בהקמת אתר קודם כל אתה צריך להחליט איזה עסק אתה מגדיר את עצמך אם אתה עסק גדול  כדאי שתבדוק טוב את השוק תפנה לחברות לבניית אתרים תבקש מהם חומר על פעילות החברה תבקש לראות לפחות אתר אחד שהם הקימו ותדרוש לדעת מה הניסיון שלהם בתחום הקמת אתר. לאחר מכן תבקש מהם הצעת מחיר בררורה ומפורטטת על כל מרכיביה בהצעת מחיר שירשמו לוחות זמנים להקמת אתר שלבים בהקמת אתר וכמובן מחירים.ולאחר שבדקת לפחות שלוש חברות תעשה את השיקולים שלך ותבחר את החברה שמתאימה לך ביותר. אם אתה עסק קטן תוכל לפנות לחברות בניית אתרים קטנות או למתכנתים שעובדים מהבית שיבנו לך אתר אינטרנט.במידה ויש לך זמן פנוי תוכל לשקול הקמת אתר אינטרנט בעצמך יש המון מערכות היום שנותנות לך את הכלים להקמת אתר.

מדובר כאן גם באתר תדמיתי וגם באתר שהוא חנות וירטואלית  באינטרנט.


אודות מחבר המאמר

דרור שתיוי

מומחה בתחום בניית אתרים באינטרנט.

בנוסף אני מתעסק אחסון אתרים מערכות cms ופיתוח של חנות באינטרנט.

חברת קידום אתרים מקצועי.

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.