אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך להתמודד עם קשיי ?יישור שיניים למבוגרים

 

איך להתמודד עם קשיי יישור שיניים למבוגרים?

כמו כל טיפול גם טיפול יישור שיניים בכלל ויישור שיניים למבוגרים מצריך ראיה לטווח ארוך עם אורך נשימה לטווח הקצר. לא משנה מה תהיה הטכנולוגיה באותה עת תמיד ירגיש המטופל המבוגר קצת שונה, ותמיד יחשוב מעט מבוכה בקרב חבריו במקרה הטוב ובמקרה הרע השינוי במבנה הפנים שלו עשוי ממש לפגוע בהערכה העצמית ובביטחון העצמי של המטופל.

כמובן יש להשתמש בטכנולגויה המתקדמת ביותר ששמה דגש על האסטתיקה במהלך הטיפול והבנה כי יש אנשים שמחליטים לעבור טיפול יישור שיניים בגיל מבוגר, מסיבות אישיות, כלכליות או אחרות ועניין האסתטיקה מפריע להם מאוד.

כמו כן, יש לעשות עבודה פנימית על מנת שנוכל להבין שזה פרק זמן שיכול, וברע שיחלוף ויסתיים הטיפול, פני המטופל ישתנו ללא הכר, התגובות והמחמאות נוכח השינוי החיובי ושיפור מראה הפנים הכללי יהיו שווים את המבוכה שלעיתים חשים חלק מהמטופלים, במיוחד המבוגרים, במהלך הטיפול.

יש לקבוע מטרות ורצונות מהטיפול ויש לשתף אותם עם הרופא המטפל טרם התחלת הטיפול על מנת שתוכלי להבין כיצד ניתן להשיג את התוצאות המיוחלות במינימום זמן עם מקסימום סיכויי ההצלחה של טיפול יישור השיניים. אל תשבי בחיבוק ידיים ותתני לאנשים אחרים להחליט במקומך – אמרי מה את רוצה, מה את מצפה וביחד תגיעו לעמק השווה. אני בטוח שכדאי לכם לשים דגש לעניין זה כי בסופו של דבר מדובר ביופי של הפנים שלכם.

במידה ונתקלתם במיני משבר באמצע הטיפול נוכח השינוי במראה תנסו לדמיין את התוצאה הסופית ותראו איך מצב הרוח שלכם משתפר. דמיון מודרך הינו תרגיל מעולה לשיפור מיידי במצב הרוח בכלל עניין בחיים ובכללם יישור שיניים למבוגרים.

תמיד תזכרו איזה יופי תראו בתום הטיפול, ואיך כל זה היה שווה את הפרק הזמן הקצוב בו הייתם חרדים למראה שלכם וכך תבינו שזו רק תקופה ושזה עובר. כן, אם אתה רואים שיש לכם התעסקות יתר עם מראה הפנים הזמני שלכם – תכריחו את עצמכם לעסוק במשהו אחר במטרה להפנות את תשובתך הלב שלכם לדברים אחרים וכך הרגשתכם תשתפר ותהיה טוב יותר.


אודות מחבר המאמר

יישור שיניים למבוגרים - המדרך השלם למטופל ובני משפחתו

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.