אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מה כולל הסכם גירושין

ישנם זוגות אשר מבינים כי ניתן לעבור את ההליך של גירושין, ולעשות זאת יפה. אם עושים זאת יפה זה יהיה טוב לכולם זאת אומרת הילדים ייפגעו כמה שפחות, הזוג אשר עובר את ההליך של גירושין. וכמובן למשפחה הקרובה.

בנוסף לכך שמתגרשים באופן יפה וללא בעיות. אם כותבים הסכם גירושין אז מוודאים כי אכן תהיה חלוקת רכוש הוגנת, משמורת , מזונות ילדים וכדומה על הצד הטוב וההוגן ביותר אשר יש. אפילו יישמר הכבוד ההדדי בין בני הזוג.

ישנן מספר סוגיות עיקריות, אשר אותם חובה להסדיר בעת הליך של גירושין. כמובן שכל אילו יסודרו בזכות הסכם גירושין אשר ייחתם וייכתב, על ידי עורך דין אשר הינו מומחה בתחום.

הנושאים השונים אשר ייכתבו וייחתמו אצל חוזה הסכם גירושין.

1) משמורת – ייקבעו הסדרי ראיה, אשר יגדירו בדיוק. מתי האב ייראה את ילדיו. היכן,כמה זמן כל פעם, כל כמה זמן האב ייפגש עימם, איפה וכיצד האב ייפגש עימם. את העניין של משמורת קובע אותו עורך דין אשר הינו מקצועי בתחום. וכמובן שעל בית המשפט לאשר את העניין של משמורת.

 אופן גידולם של הילדים-  יגיעו להסכמה עקרונית, על האופן של חינוך הילדים. זאת  (2

אומרת, אם יש מצב אשר בו הזוג החליט כי הוא עובר הליך של גירושין, היות ואחד מבני הזוג החליט כי הוא חוזר בתשובה או בשאלה, או רק מתחזק מבחינה דתית. יחליטו באיזה אופן יחונכו הילדים.

מזונות ילדים -  בית המשפט ייקבע, את העניין של מזונות ילדים. זאת אומרת בית המשפט ייקבע מהו הסכום של מזונות אשר אותו מידי חודש האב יישלם, ההוצאות שיהיו בעתיד, חלה החובה על האב לשלם מזונות ילדים. עד אשר הם יהיו בני שמונה עשרה.

עשיית וכתיבת הסכם ממון, אשר יגדיר את אופן חלוקת הרכוש בין בני הזוג – יפורט בהסכם ממון, כיצד יחולק הרכוש בין בני הזוג, בעת הליך של גירושין

כאשר זוג עובר את ההליך של גירושין, ניתן לשים לב, כי חוזה הסכם ממון כולל בו נושאים שונים ומגוונים.

 


אודות מחבר המאמר

מעיין זלי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.