אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תוספת בניה מפאנל אלומיניום מבודד – מנפץ המיתוסים

תוספת בניה באמצעות בניה קלה העושה שימוש בפאנל אלומיניום מבודד מביאה עימה יתרונות רבים. אז למה היא עדיין סובלת מדעות קדומות ומיתוסים? על כך ועוד בכתבה שלפניכם.

ארץ השמש הנצחית, הלא היא פלורידה ארה"ב, ידועה ומוכרת בזכות שני מאפיינים עיקריים: הפנסיונרים הרבים שמגיעים כדי לפרוש בה (מהעבודה ומהחיים) והבתים הקלים. כן כן – בניה קלה נחשבת כיום לשיטה המקובלת ביותר בפלורידה לסוגים שונים של תוספות בניה.

הסיבה לכך פשוטה: רעידות האדמה הרבות הפוקדמות את האזור אילצו את המהנדסים למצוא פתרון דיור הולם. מאחר ושיטת בניה קלה אינה מקובעת עמוק בתוך הקרקע, היא ניחנת ביכולת גבוהה לנוע גם תנודות הקרקע ולא להתנגד לה בשעת רעידת אדמה.

עכשיו ירימו יד אחלה שחשבו שבניה קלאסית חזקה יותר כנגד רעידות אדמה? והנה לכם דוגמה למיתוס שגוי המקושר ל-בניה קלה. אז אם חשקה נפשכם ב-תוספת בניה מכל סוג שהוא, הנה עוד כמה מיתוסים על בניה קלה שכדאי גם כן לנפץ:

"בניה קלאסית חזקה יותר מ-בניה קלה"

מיתוס שגוי ומטעה. תוספת בניה קלה נחשבת עמידה ביותר מכיוון שהיא אינה עשויה חומר המאפשר ספיחת נוזלים (כמו בטון) ועל כן חוסכת ממשתמשיה את כתמי הרטיבות והעובש האופיניים, והיא אינה חדירה למכרסמים (כמו עץ) ועל כן היא נחשבת עמידה יותר לאורך זמן.

בנוסף נאמר כי בניה קלה מ-פנלים מבודדים נחשבת למבודדת יותר מבניה קלאסית. שימו לב לנתון הבא: מטר וחצי בטון או בלוק איטונג בעובי 70 סנטימטר, מתורגמים בכל תוספת בניה באמצעות אלומיניום מבודד פוליסטרין, לפאנל בעובי 70 מילימטרים בלבד. תוסיפו על זה את 10 שנות האחריות שמגיעות עם הבניה ותקבלו מוצר ששווה לבנות עליו.

"בניה קלאסית מדויקת יותר מבניה קלה"

שוב מדובר בטעות. בניה קלה נחשבת למדויקת עד מאוד והנה דוגמה להמחשה: ניתן להזמין רהיטים בהתאם לפי מידות מדויקות של הנישות בחדר, עוד בטרם הסתיימה הבניה. עם בניה קלאסית טעויות הסטיה גדולות יותר ולכן פעולה כזו אינה מתאפשרת.

"אין לי ממ"ד בבית ולכן אני לא יכול לבנות בבניה קלה"

שוב פעם טעות. אמנם אם אין לכם ממ"ד בבית, כנראה שלא תוכלו להוסיף חדר לבית באמצעות בניה קלה, אבל לחילופין ניתן להפוך חדר קיים בבית לממ"ד ובצורה כזו על החדר הנוסף בבית, ניתן לקבל אישור לבנותו באמצעות בניה קלה.

"בעת קניה או השכרה של הנכס – בניה קלה תהיה שווה פחות"

טעות נוספת כמובן... תוספת חדר מבניה קלה עושה שימוש בטכנולוגיות פורצות דרך המציבות אותה במקום גבוה מאוד. רמת אטימות גבוהה, בידוד יוצא דופן ומענה אמיתי וראוי לבניה ידידותית לסביבה, הופכות את הבניה הקלה לאיכותית מאוד ושוות ערך בעת קניה / השכרה / מכירה, לפחות כמו בניה קלאסית אם לא יותר.

לסיכומו של דבר נאמר כי אנשים נוטים להיצמד לשיטות מסורתיות למרות היתרונות הרבים הגלומים בבניה קלה. אנחנו כאן בכדי להוציא לאור את כל היתרונות הגלומים בבניה קלה ולהציע את הפתרון המתקדם ביותר בתחום כיום.


אודות מחבר המאמר

רוני מאירי

סגירת מרפסת

בניה מתועשת

מרפסת שמש

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.