אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מה זה SEO?

 

קידום אתרים – SEO

ברכות! הקמתם עסק חדש, בניתם אתר אינטרנט וכעת אתם רק מחכים לנהרות האנשים שיזרמו אל העסק שלכם, בעודם מבקשים את שירותכם. למי שכבר פתח עסק די ברור, שלרוב זה לא ממש עובד ככה. כדי לאסוף לקוחות, על בעל העסק לפרסם ולשווק בכמה שיותר מקומות באינטרנט ובכלל, ולדאוג שהפרסומים יהיו כמה שיותר נגישים לכולם. פה בדיוק נכנס הקידום ב-SEO.

 

Search Engine Optimization

אם לא נתקלתם עדיין במונח SEO, המהווה את הקיצור הנ"ל, נסביר בקצרה:

מדובר בעצם בקידום האתר במנועי החיפוש בגוגל. החיפוש הפשוט שכל גולש יכול לעשות ולפרסם ללא עלות, כלומר לא ממומן. ה-SEO נקרא גם קידום אתרים אורגני, ומטרתו להגדיל את כמות הנכנסים לאתר שלכם דרך החיפוש במנועי החיפוש בגוגל- כאמור, הלא ממומנים.

 

כיצד מקדמים אתר עם SEO

ישנן מספר שיטות ליצר קידום אתרים בשיטה ה-SEO, כשבנוסף ישנם פרמטרים רבים שמגדירה חברת גוגל, לדירוג דף האינטרנט של אתרכם במנוע החיפוש. ישנן 2 אפשרויות: קידום בתוך האתר, או קידום בקישורים חיצוניים לאתר. ככל שהקישורים הפנימיים באתר יהיו רבים וטובים יותר, וככל שהקישורים החיצוניים אל אתרכם יהיו מאתרים נחשבים יותר, כך יגדל הסיכוי לדירוג גבוה יותר של אתרכם.

 

גורמים מקדמים

כשאנו מקדמים אתר דרך SEO, נרצה להתייחס לביטוי אותו נרצה לקדם.  פרמטרים שונים ישפיעו על איכות הביטוי ויעילותו, כמו למשל, הפרמטר החשוב של מבנה האתר.  ישנן שפות תכנות בהן משתמשים בחלק מהאתרים, שפחות פופולאריות בגוגל, ואף חלקן לא ניתנות לסריקה ולכן בעיתיות בתחום קידום אתרים. גורמים נוספים המשפיעים, כגון תוכן האתר, ככל שיהיה עשיר יותר, עדכני ורלוונטי יותר, כך יגדל הסיכוי לקידום האתר. כמובן שטיב הקישורים הפנימיים והחיצוניים לאתר ישפיע מאוד על דירוגו בחיפוש בגוגל.

סוף מעשה במחשבה תחילה

אם הקמנו עסק חדש ופתחנו כבר אתר, רצוי שנתייעץ עם מומחי קידום אתרים, כדי לקבל כיוון פעולה. אם טרם בנינו אתר, כדאי מאוד לתכנן היטב את בנייתו וקידומו כבר מראש, ואף רצוי להתייעץ עם בעלי ניסיון ומומחים בתחום, שיחסכו לכם זמן, טרחה ובעיקר הרבה כסף.

 

 

 


אודות מחבר המאמר

קידום אתרים
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.