אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מתנות לגבר שלכם

מתנות לגבר – מתנות מקוריות ומדליקות

כשאנו קונים מתנות, אנו למעשה מביעים ללא מילים אהבה, הערכה ורצון לשמח. מתנות היו נהוגות כבר בימים עברו, כאשר היו נתיני הממלכות השונות נוהגים להגיע לארמונו של המלך מצוידים בדברים טובים ומתנות. לקנות מתנה זו משימה לא פשוטה. חשוב לנו שהמתנה תהא יפה, מיוחדת ושימושית. ואם יש משימה קשה במיוחד, זו משימת רכישת מתנות לגבר. תמיד נדמה שיש להם הכל, שאין שום דבר לו הם זקוקים, ושלא משנה מה נקנה להם, מתישהו זה יתחיל להעלות אבק על המדף. כדי שדבר זה לא יקרה מומלץ לחשוב על רצונותיו, תחביביו ועיסוקיו של הגבר, ולכוון את המתנה כך שתתאים עבורו ותשמח אותו.

מקוריות היא מילת המפתח

לרוב בני-האדם במרבית התחומים בחיים חשוב להיות מקוריים, יוצאי-דופן ומיוחדים. הדבר אופייני גם בגזרת המתנות בכלל, ובגזרת מתנות לגבר בפרט. אנו לרוב רוצים להעניק מתנה שאף אחד אחר לא חשב עליה קודם, מתנה שתפתיע את הגבר ותהמם אותו, תשאיר אותו נפעם. דוגמאות למתנות מקוריות ומדליקות הן מחשבון עשוי שוקולד שגם מריח כמו שוקולד (לרואי החשבון שבניהם), מסאז' יחיד עד הבית (לעובדים קשה שבניהם), שיעור טיסה פרטי (להרפתקנים שבניהם) או אלבום תמונות דיגיטאלי (לרומנטיקנים שבניהם). מתנות לגבר חשוב שיהיו מקוריות, מדליקות, מהנות, שימושיות ולא משעממות.

איך קונים מתנה מדליקה לגבר?

מה שחשוב בשעה שמחפשים מתנות לגבר זה להתמקד בגבר עצמו. רבים האנשים אשר קונים מתנות על-פי טעמם האישי, בוחרים מה שהם היו רוצים לקבל במתנה, ושוכחים שכלל לא מדובר בהם. מתנות בכלל, ומתנות לגבר בפרט, מומלץ לקנות במחשבה על האדם עצמו, על תחביביו, עיסוקיו, מה הוא אוהב ומה אינו אוהב. מתנות לגבר יהיו בדרך כלל שימושיות, פרקטיות ובעלות מאפיינים גבריים. לפני שיוצאים לרכוש את המתנה כדאי להציץ במלאי של הגבר ולנסות לברר מה כבר יש לו ולמה אינו זקוק, כדי שהמתנה שיקבל תהא מקורית, חדשנית ולא כזו שכבר יש לו. מתנות לגבר מדליקות ומקוריות ישמשו אותו תקופה ארוכה, וישמחו אותו בכל פעם מחדש.

 

 


אודות מחבר המאמר

עמית 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.