אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

השתלת שיניים - חיוך של מליון דולר במחיר של הרבה פחות

 

מה זה השתלת שיניים

בעיות בשיניים הן נושא מטריד ומוכר לרוב האנשים. במקרים רבים, כאבי שיניים עלולים להיות בלתי נסבלים, וכאשר מזניחים אותם עלולים לגרום לבעיות חמורות בבריאות הפה (וגם בכיס...) למרות שכולנו מעוניינים שהשיניים שלנו יהיו שיניים בריאות, לא כולנו מקפידים במידה מספקת על טיפול ראוי על מנת לטפח ולשמור על בריאות השן. בנוסף, לחרדה הנלווית לביקור אצל רופא שיניים יש לעתים חלק בטיפול הלקוי או בהזנחה.

לחצו כאן על מנת לקבל הצעת מחיר מקצועית ובמחירים הטובים בארץ להשתלת שיניים

טיפול במצב בו חסרות שיניים היה בעבר בעייתי והמענה אליו היה מצומצם. האופציה היחידה להחלפת השיניים הייתה באמצעות שיניים תותבות, אשר בשונה מהשתלות שיניים הן התקן חיצוני נשלף, שעלול לגרום לחוסר נוחות בזמן האכילה ובפעולות כלליות של הלסת ומערכת הפה.

הפתרון המודרני כאמור הינו השתלת שיניים. השתלת שיניים זהו למעשה ניתוח שניתן לערוך בהרדמה מקומית או מלאה ובזמן קצר יחסית. השתלות שיניים מתבצעות על ידי החדרת שתלים דנטליים. השתלים הם הבסיס עליו תבוצע ההשתלה. שתל דנטלי מחליף את השיניים החסרות, ועשוי טיטניום או סגסוגת של טיטניום, עובדה המאפשרת לו להיות יציב ועמיד לתקופה ממושכת. השתל הדנטלי מוברג לחניכיים של המטופל ומחליף את השן או השיניים החסרות.

השתלות שיניים זהו הליך שקיים כבר יותר מ-60 שנה ברפואת השיניים, וכיום הוא נפוץ מאד. רק בישראל נערכות עשרות אלפי השתלות מדי שנה, כאשר אחוזי ההצלחה עומדים על 95%.

השתלת השיניים הינו תהליך הטומן בחובו מספר יתרונות. מספר חודשים בודדים לאחר תקופת ההחלמה השתל ייראה ויתפקד בדיוק כמו שן רגילה. ההשתלות אינן פוגעות בבריאות השיניים האחרות (זאת, להבדיל מהשחזת שיניים צמודות למשל, תהליך שמתבצע בעת הרכבת גשר) והמטופל לא נדרש להשתמש בשיניים תותבות לא נוחות.

השתלת שיניים ביום אחד

במקרים מסוימים, הכרחי לבצע את ההשתלה ביום אחד, להבדיל לתהליך העשוי להמשך מספר חודשים. במקרה וחסרה שן בצד הקדמי של הפה או אם חלילה חסרות כל השיניים, וכמובן בתנאי שמצבו האישי של המטופל מאפשר – ניתן לערוך את ההשתלה ביום אחד.

השתלת שיניים ביום אחד צברה פופולאריות רבה בתקופה האחרונה בקרב מטופלים שלא מעוניינים להמתין מספר חודשים או אף יותר מכך טרם קבלת השיניים החדשות שלהם. זהו תהליך מיידי המאפשר לקבל את השתלים הדנטליים בטיפול אחד מרוכז.


אודות מחבר המאמר

תוכנה להורדת שירים מיוטיוב

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.