אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אקסיום- השקעה בנכס מניב

לתפוס הזדמנויות זו לא החוכמה, החוכמה היא לדעת מה הן אותן ההזדמנויות. ההזדמנויות הכספיות מעניקות אפשרות למינוף כלכלי, להפוך סכום כסף לסכום גדול הרבה יותר לאורך הזמן באופן בטוח כאשר ההכנסה שהושקעה מוחזרת מדי חודש בחודשו ועם פחות מאמץ. זוהי הסיבה שזהו החלום שיש לכולם ועל פניו הוא נראה בר- השגה, אולם אם היה כל- כך קל לכל אחד, הרי שכל אחד היה מסוגל לעשות זאת. נדל"ן מניב אומר כי הנכס שנרכש מושכר באופן שהיחס בין עלות הקניה לשכר הדירה יניב תשואה להשקעה בנכס.

 

רכישת נדל"ן מניב והמנוף הכלכלי

מנוף פיננסי הינו הלוואה אשר נלקחת על ידי רוכש הנדל"ן לצורך מימון רכישתו של נכס מניב. אם ישנה תשואה המניבה הכנסה קבועה לאורך מספר שנים (לדוגמה 4) הרוכש יוכל לקבל מימון של 90% ויותר מעלות הנכס ושכר הדירה יממן את החזר ההלוואות והאשראים שנלקחו בתחילה, הרי אלו המשכנתאות לגוף המממן. לאחר סיום תשלום המשכנתא הנכס יהא בבעלותו המלאה של המשקיע – ללא שעבוד לבנק. הנכס יוכל להמשיך ולהניב רווחים לאורך שנים ארוכות גם לאחר מכן, וכל זאת מבלי שהייתה השקעה ראשונית מהותית ברכישת הנכס ועל ידי כך להימנע מהורדות כספיות מדי חודש. כך למעשה תחום הנדל"ן להשקעה מאפשר למנף כלכלית את השקעות הנדל"ן תוך תקופות קצרות יחסית ובאופן בטוח. טרם כל עסקה שכזו מומלץ מאוד להיוועץ בעורך דין המתמחה בתחום המקרקעין.

 

השקעות נדל"ן בחו"ל

בעת ההשקעה בנדל"ן בחו"ל, יש לברר מהם המיסים והסידורים הנדרשים לאותה הארץ. בכל ארץ נהוגים חוקים ומיסויי נדל"ן שונים למשקיעים זרים בנדל"ן. האפשרויות מחוץ לארצנו הן מרובות והתנודות בשוק הנדל"ן העולמי משפיע גם עליהן. יש מי שמעדיף לנצל את המיתון ולקנות נכסים זולים יחסית כדי לממש אותן בזמן שערכן יעלה. כך או כך, רצוי להתייעץ עם יועצי נדל"ן מקצועיים שחיים את השטח ויודעים בדיוק מהו הצעד הנדרש והאם הוא כדאי.


אודות מחבר המאמר

כותב המאמר מתמחה בפיננסים, שוק ההון והשקעות נדל"ן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.