אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מצגת חיים שכאלה

מכירים את הפתגם הידוע: "תמונה שווה אלף מילים", אז על אותו משקל, "מצגת שווה אלף תמונות".מצגת חיים שכאלה - לכל אירוע שרק תרצו, היא המתנה הטובה ביותר שתוכלו להעניק למי שאתם אוהבים. יום הולדת 50? 60? 70? 80? 90? יום נישואין 50? 30? אפילו 20, כל אירוע הוא אירוע מעולה לקבל ולתת מצגת חיים שכאלה כמזכרת.

התוכנית האמנותית

מצגת חיים שכאלה היא לא דבר מובן מאליו. הפקת מצגת חיים שכאלה דורשת עבודת הכנה רבה וקפדנית. מפיקי המצגת צריכים להכיר את בעל השמחה, לרוב מבלי לפגוש אותו כלל.רק ההיכרות עם הקרובים אליו ושאילת השאלות הנכונות תוביל ליצירת מצגת שתקלע למטרה. לשם כך, יש צורך באנשי מקצוע מעולים, היודעים לשמוע, להקשיב ולראות מבעד למילים. בדרך כלל המצגת היא האטרקציה המרכזית בכל אירוע כזה. גם אם מדובר במצגת שהוזמנה על ידי בעל האירוע, כולם מצפים לראות מצגת חיים שכאלה, ולהיזכר בכל מה שהיה.

קריינות וליווי מוזיקלי

כל מצגת חיים שכאלה היא מיוחדת ושונה. ניתן להתאים למצגת קריינות מקצועית, המובילה את הנושא המרכזי בסרט. בנוסף, בדרך כלל נעשה שילוב של מוזיקה בתוך מצגת חיים, שכאלה כדי להעצים את החוויה של הצופים.מוזיקה יכולה לרגש מאוד, והשילוב בין מוזיקה לבין המצגת יוצרת את היצירה המושלמת.

המרה של סרטים ישנים

מצגת חיים שכאלה כוללת בדרך כלל צילומים ישנים, וגם סרטים ישנים. כדי ליצור מצגת חיים שכאלה ברמה טכנית אחידה, כדאי להמיר את הסרטים הישנים מקלטות וידיאו לסרטי די.וי. די. ההמרה גם תאפשר שימוש בסרטים הללו במצגת וגם לצפייה בהם בנפרד, אחר כך.כדאי לעשות את פעולת ההמרה, בעיקר כי סרטים ישנים יכולים להתקלקל וייתכן כי לא תימצא דרך לתקן אותם.

למען הילדים

מצגת חיים שכאלה נעשית בדרך כלל לקראת אירוע כלשהו. אבל הערך המוסף של המצגת היא לימוד ההיסטוריה המשפחתית. לפעמים הילדים, והנכדים לא יודעים פרטים חשובים על המשפחה. לא כי הם לא רוצים, אלא כי מירוץ החיים לא משאיר זמן לסיפורים. לכן מצגת חיים שכאלה היא דרך נהדרת לספר לילדים את כל מה שהיה.אם מדובר על מצגת הנעשית בהפתעה, אז הערך המוסף הוא רב יותר. בעל האירוע יופתע לגלות כמה מידע המשפחה יודעת, אבל גם כמה מידע הוא כבר שכח ברבות השנים. אז אם אתם לתת רוצים מתנה אמיתית לחיים, הזמינו הפקת מצגת חיים שכאלה לחברים או לבני משפחה. הפקה מקצועית ורצינית הנעשית באהבה, התודות לא יאחרו להגיע.


אודות מחבר המאמר




LoadSEO חברת מתמחה ב -"קידום אתרים" באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il


דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.