אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אימון אישי בצפון

החיים מזמנים לא מצבים לא פשוטים. בכל יום אנחנו נתקלים במצבים הדורשים מאתנו למצוא כוחות ולהתמודד עם משוכות הניצבות בפנינו. מגיל צעיר אנחנו למדים כיצד להתמודד עם קשיים, כיצד לפנות לעזרה וכיצד למצוא את הכוחות בתוכנו ובסביבה שיעזרו לנו להתמודד. אולם לעתים, אנו מוצאים את עצמנו ללא כוחות, ללא כלים להתמודדות ובסופן של דבר אנחנו עומדים חסרי אונים מול החיים. במצב כזה עלינו לפנות לעזרה ולבקש מאדם שיעזור לנו להתבונן על הדברים באופן מיוחד ושונה ממה שאנחנו רגילים אליו, ויעזור לנו למצוא כלים להתמודדות. אחת הדרכים למצוא עזרה כזו היא לפנות לקבלת אימון אישי.

אימון אישי בצפון - בשיטת D.Coaching

דורית קיי תשמח להעניק אימון אישי בצפון על פי שיטת D.Coaching מתוך אמונה אמיתית ששיטה זו היא היעילה ביותר למתן עזרה ממוקדת, מהימנה ויעילה. דורית קיי היא בוגרת לימודי אימון אישי ולימודי אימון עסקי, משאבי אנוש ויעוץ ארגוני. כמו כן היא בעלת השכלה בניהול וספרות אנגלית. היא מביאה מהידע האישי שלה ומהנסיון רב השנים שלה בניהול צוותי עבודה לתוך עבודת האימון האישי, וכך היא מסוגלת להעניק ללקוחותיה את הכלים הכי טובים להתמודדות עם הבעיות שלהם.

דורית קיי תשמח להעניק אימון אישי בצפון על פי שיטת D.Coaching מתוך אמונה אמיתית ששיטה זו היא היעילה ביותר למתן עזרה ממוקדת, מהימנה ויעילה. דורית קיי היא בוגרת לימודי אימון אישי ועסקי ולימודי משאבי אנוש ויעוץ ארגוני. כמו כן היא בעלת השכלה בניהול וספרות אנגלית. היא מביאה מהידע האישי שלה ומהנסיון רב השנים שלה בניהול צוותי עבודה לתוך עבודת האימון האישי, וכך היא מסוגלת להעניק ללקוחותיה את הכלים הכי טובים להתמודדות עם הבעיות שלהם.

אימון אישי בצפון תוך מיקוד מקסימלי בבעיה

הקו המנחה של תהליכי אימון אישי ועסקי על פי השיטה של דורית קיי הוא להתמקד בבעיה ובכאן ועכשיו של הקלוח, ולא לדוש מסביב ולחקור עולמות בלתי מודעים או את חוויות העבר. הגישה הזו מאמינה שהדרך לפתרון ולצמיחה היא הבנה של ההווה והתבוננות כנה אל העתיד, תוך תרגול אמיתי של כלים וחוויות שיעצימו את הלקוח ויעזרו לו לפתח את אותם צדדים באישיות שלו שהוא רוצה לשפר ולתקן. D.Coaching - אימון אישי בצפון | אימון איש בצפון הארץ


אודות מחבר המאמר




LoadSEO חברת מתמחה ב -"קידום אתרים" באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il


דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.