אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אימון אישי בתל אביב

אימון אישי בתל אביב ובמרכז הארץ

מתי בפעם האחרונה מצאתם את עצמכם נואשים, חסרי אונים, לא יודעים כיצד להתמודד עם בעיה שנתקלתם בה? מתי בפעם האחרונה רציתם שתהיה לידכם יד מכוונת, מישהו שתוכלו להתייעץ איתו ושיעזור לכם להבין מה אתם עושים לא בסדר ומה אתם יכולים לעשות כיצד לשפר את המצב? זה בטוח קורה לכם מדי פעם – זה קורה לכולנו וזה בסדר. לא תמיד אנחנו מצליחים למצוא את התשובות בעצמנו וחשוב לא פחות – לא תמיד אנחנו יודעים לפנות לעזרה, או מרגישים שהאנשים שסביבנו לא באמת יודעים איך לעזור לנו. במצבים כאלו כדאי לפנות לעזרה של מאמן אישי.

מאמן אישי הוא אדם אשר למד אימון אישי ויכול לעזור לכם מנסיונו האישי. העבודה עם המאמן האישי מתבצעת דרך שיחות משותפות שעוזרות למאמן האישי להכיר אתכם ולהבין את המצוקה שבה אתם נמצאים. בנוסף, לומד המאמן האישי להכיר את נקודות החוזק והחולשה שלכם ויחד איתו אתם מכירים את עצמכם מחדש, טוב יותר. עבודת אימון מתמקדת בהווה, תוך הבנה של מה שעובר עליכם היום ולא מה שקרה לכם בעבר. בנוסף, מתמקדת העבודה בעתיד, במציאת פתרונות שיאפשרו לכם להצליח להתמודד טוב יותר עם בעיות בעתיד.

אימון אישי בתל אביב מבית דורית קיי

דורית קיי שמחה להציע לכם אימון אישי בתל אביב תוך שימוש בטכניקת D.Coaching. מדובר בתהליך אימון ייחודי המורכב משלושה חלקים וכולל מגוון טכניקות אימון, כולל שימוש באימון NLP. שיטה זו פותחה בקליפורניה ומתמקדת ברבים שונים של החוויה האנושית. בעזרת אימון בשיטה זו ניתן לשפר את ההבנה של האדם את עצמו ברמות שונות, תוך שימת דגש על הצד המילולי ודרכו לשפר את ההתמודדות עם העצמי ועם העולם.

דורית קיי מבצעת אימון אישי בתל אביב ומאחוריה הצלחות רבות. היא בוגרת לימודי אימון וחברת באיגוד ICF. כמו כן היא בוגרת לימודי משאבי אנוש ויעוץ ארגוני, לימודי ניהול וספרות אנגלית. את כל הידע הרב שהיא צברה במהלך השנים היא מביאה לעבודת האימון האישי, תוך התאמה לבעיות שמציג הלקוח ולרצונות שהוא מביא איתו.


אודות מחבר המאמר

LoadSEO חברת מתמחה ב -"קידום אתרים" באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.