אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אימון אישי לנוער

גיל ההתבגרות הוא אחת התקופות המדהימות אך גם הקשות ביותר בחייו של אדם. נכון שאנחנו, המבוגרים, אוהבים להתרפק על הנעורים שלנו ולספר איזה כיף ומקסים הכל היה אז, אבל האמת שלכולנו היה גם קשה בתור נערים. ככה זה כשאנחנו הופכים מילדים למבוגרים, ובדרך עוברים חוויות מרוכזות של שינויים הורמונליים, גופניים וחברתיים. לעתים, קשה לבני הנוער לעכל את כל מה שעובר עליהם, הכל נורא מבלבל, והם לא יודעים מה לעשות עם עצמם. המצב הופך קשה יותר כשהם לא יודעים למי לפנות לקבלת עזרה. בני הנוער, באופן טבעי, חוששים לפנות להוריהם מתוך מבוכה או בושה .במצב שכזה מומלץ להפנות אותם לקבלת אימון אישי (Coaching) שיעזור להם להתפתח ולהתמודד עם הקשיים.

היתרונות של אימון אישי לנוער

אחד היתרונות הגדולים של ביצוע אימון אישי לנוער הוא שהמאמן הוא אדם נייטרלי. בני נוער עוברים דברים לא פשוטים במהלך ההתבגרות שלהם, וחלק מהדברים הם לא רוצים לחלוק עם החברים שלהם, עם ההורים שלהם או עם בני משפחה אחרים. אך כשמדובר באדם נייטרלי, שהוא זר בהתחלה אבל יוצר קשר אישי עם הנער, הם מצליחים להיפתח ולחלוק איתו דברים אישיים מאוד מתוך העולם האישי שלהם. כך יכולים בני הנוער להגיע לנקודות הכי כואבות והכי משמעותיות בחיים שלהם, תוך ליווי מקצועי של מאמן אישי שיעניק מהידע האישי שלו את הכלים הטובים ביותר להתמודדות.

במה עוזר אימון אישי לנוער

היתרון הנוסף של אימון אישי לנוער הוא שניתן להתאים את האימון לטווח גדול מאוד של בעיות איתן מתמודדים בני נוער. בני נוער, במיוחד היום, נאלצים להתמודד עם מצבים מאוד מורכבים ובעיות לא פשוטות כלל וכלל. בעיות של זהות מינית, של מקובלות חברתית, של יחסים בינם לבין ההורים ובינם לבין עצמם. כל אלו ועוד יכולים מאוד להעיק ולהעיב על שנות הנעורים ולכן חשוב מאוד לתת להן מענה. בעזרת אימון אישי המתמקד בכאן ובעכשיו, תוך התייחסות מלאה לעתיד, ניתן לעזור לבן הנוער להתמודד עם בעיות אלו ועם בעיות אחרות, ולהצעיד אותו על דרך המלחך להתפתחות חברתית בריאה יותר.


אודות מחבר המאמר




LoadSEO חברת מתמחה ב -"קידום אתרים" באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il


דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.