אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

לימודי תואר שני במנהל עסקים

 

כיום שתואר ראשון הפך לקונצנזוס בקרב רוב האוכלוסייה ההתלבטות בנוגע להמשך הלימודים נוגעת בעיקר ללימודי תארים מתקדמים יותר. אחד מהתארים המתקדמים הנפוצים ביותר הוא תואר שני MBA במנהל עסקים. בשל הביקוש הגדול ללימודי תואר זה מספר גדול של מוסדות לימוד בארץ קיבלו היתר מהמועצה להשכלה גבוהה לקיים מסלול לתואר זה שמאפשר לכל בוגר תואר ראשון בישראל להתקבל אליו במידה והוא עומד בתנאים הנדרשים.

מלבד השלמת מספר קורסים מבוא בניהול מחויבים המועמדים ללימודי תואר שני במנהל עסקים לעבור את מבחן ה- GMAT , מבחן בינלאומי ממוחשב בשפה האנגלית הנהוג ברוב האוניברסיטאות בעולם וכולל חיבור, חלק מילולי וחלק כמותי.מבחן ה- GMAT מחייב כל מועמד ללימודי תואר שני במנהל עסקים מלבד המקרים הבאים:

בוגרי כלכלה, חשבונאות, הנדסה, מתמטיקה, סטטיסטיקה, מדעי המחשב ושאר מחלקות מדעי הטבע, שממוצע ציוניהם בתואר הראשון עמד על 82 פטורים מהבחינה. בוגרי ניהול ומדעי ההתנהגות שממוצע ציוניהם בתואר הראשון אינו נמוך מ- 88 פטורים מהבחינה. בוגרים בתחומי לימוד שלא נכללים ב- 1 או 2 וממוצע התואר הראשון שלהם אינו נמוך מ- 90 פטורים מהבחינה. כל מועמד שנתוניו האקדמיים בלימודי התואר הראשון אינם עומדים באחד מהמקרים שהוצגו לעיל חייב להיבחן בחלק הכמותי של בחינת ה- GMAT .בשל כמות המועמדים, שהולכת וגדלה בשנים האחרונות ללימודי תואר שני במנהל עסקים, ממליצים המוסדות האקדמאים למועמדים להיבחן בבחינה על מנת לשפר את סיכויי הקבלה שלהם וליצור לעצמם יתרון על פני מועמדים אחרים.    לימודי התואר השני מתאימים לבוגרי לימודי אנגלית או קורסי צילום אשר מעוניינים להרחיב את ידיעותיהם

במידה והייתם מעוניינים להתקבל ללימודי תואר שני במנהל עסקים, אנא צרו עמנו קשר עוד היום ונספק לכם את האינפורמציה לה אתם זקוקים בנושא, כי לימודי תואר שני במנהל עסקים בחול זה אנחנו


אודות מחבר המאמר

הכותב מתמחה בלימודים אקדמיים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.