אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כרטיסי ביקור נכונים

 

אחד הגורמים הקריטיים ביותר שכל אחד כאנשי מכירות מפעם לפעם מזניחים זה העובדה שכרטיסי ביקור זה בעיקר עוסק ב דבר מה של מיתוג ולא רק עניין של ייצוג. רובנו מוציאים כרטיסי ביקור כאשר אנחנו בהיכרות עם לקוח עתידי ומנחשים שזה הדבר שיעזור לו להתקשר אלינו בעתיד, אך לצערי זה לא עובד ככה עם כרטיסי ביקור, הדבר האירוני הוא שאנשים נוטים לרוב לא להבין איך עובד שימוש בעזרת כרטיסי ביקור.

הרעיון מאחורי כרטיסי ביקור הוא שונה לחלוטין ממה שאנחנו סוברים: מה שאנחנו צריכים לעשות עם כרטיסי ביקור זה להכין ייצוג שבא לייצג את העבודה שלנו ואותך בכבוד וכמובן להיות מה שיזכיר אותך ללקוח הפוטנציאלי בזמן הוא יחפש לסגור עסקה בתחום שהחברה שלך מייצג.

חייבים להבין דבר חשוב לגבי כרטיסי ביקור, יש מיקס של צבעים ופונטים שמייצר בעיני מקבלי הכרטיס את התחושה שאנחנו רוצים להשאיר אצלם. יש כללים בסיסיים שבאים להסביר לנו מהי התאמה בין תחום עסק לבין סוג כרטיס הביקור.

הנה מגוון הצעות קטנים שיעזרו לכל אחד לסגנן כרטיסי ביקור ענקיים: קודם כל הוא התאמה בין הסוג לבין סוג העסק שלכם. צבעים שחורים מייצגים לרוב גורמים בתחום הבילויים ועולם השעשועים. אם אתם גורמים בתחום עסקי רגיל כמו למשל בית דפוס, אז אתם צריכים להעדיף כרטיסי ביקור בסגנונות לבנים, כאשר העדיפות היא ללבן רגיל. זה נראה לכם דבר לא חשוב לגמרי, אך זה בין הדברים הראשונים שלקוחות פוטנציאלים רואים, יש קשר הכרתי שנקבע בבדיקות לא מעטים, שמראה קשר בין לא בהיר לבין בילויים ובידור. אל תיפלו לטעות הזו.

אותם קווי הנחיה תקפים בוודאי בקשר מגנטים או אפילו כל מוצר דפוס אחר. מגנטים הם לא המצאה חדשה במיוחד, הם אלו שכל אחד מקבלים בבת מצווה או בחגיגות כאשר הם מכילים את התמונות של האורחים עם בעלי האירוע או כל דבר אחר.

אם אתם שוקלים להכין מגנטים שיפרסמו את העסק שלכם וישווקו אתכם לקהל הלקוחות האפשריים בשבילכם, קודם כל שאתם מוכרחים להשקיע בו הוא מראה המגנט. מגנטים כהים כמובן יזוהו עם אירועים, עולם הבידור או הבילויים או כל דבר אחר הקשור לעסקי האופנה או הבידור.

 


אודות מחבר המאמר

מרטין בוקסדורף

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.