אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כירורגיה פלסטית

ישנם סוגים שונים של תהליכי כירורגיה פלסטית כאשר הנפוצים ביותר הם ניתוח לשינוי מראה או העלמת נימים. כירורגיה פלסטית היא תחום שעבר קפיצת מדרגה גדולה בשנים האחרונות, וכיום כירורגיה פלסטית היא הליך שיגרתי שניתן לעשות כמעט בכל מקום בעלויות סבירות השוות לכל כיס וללא כל הכנה מוקדמת ברוב המקרים וגם בזמני החלמה קצרים ביותר ללא כל כאבים.

ישנם כמה עובדות שחשוב מאוד לדעת על כירורגיה פלסטית. למשל, לא כל הליכי הכירורגיה הפלסטית משאירים צלקות נראות על הגוף. כירורג פלסטי מנוסה יודע כיצד והיכן לעשות את החתכים על מנת שיהיו קטנים ככל שניתן ונסתרים מהעין.מי רשאי לבצע ניתוח הגדלת חזה?הגדלת חזה הוא אחד מהתהליכים הפופולאריים ביותר בקרב נשים המעוניינות לשפר את המראה החיצוני שלהן ואת הדימוי העצמי. לפי החוק בישראל כל רופא המוגדר כרופא כללי רשאי לבצע פעולה כירורגית הכוללים ניתוחים פלסטיים  ללא כל הכשרה או התמחות מיוחדת. לכן, תחום הכירורגיה הפלסטית מוצף ברופאים המבצעים הליכי כירורגיה פלסטית מבלי שעברו התמחות לכך. למעשה, גם רופא המשפחה שלנו רשאי לבצע ניתוח להגדלת חזה באופן חוקי, אך זה לא אומר שנלך אליו כשנרצה לעשות ניתוח כזה. לפני הניתוח חשוב לברר מהי הכשרתו וניסיונו של הרופא המנתח. מהי התמחות ברפואה אסתטית?בתחום הרפואה העולמית קיימת התמחות ספציפית בכירורגיה אסתטית, אך במדינת ישראל לא קיימת התמחות ברפואה אסתטית מטעם מועצת הרופאים הישראלית ולכן גם רופאים המתמחים באף אוזן גרון למשל מבצעים ניתוחים אסתטיים כמו ניתוחי אף למשל. לכן רופאים אשר מגדירים את עצמם כבעלי התמחות ברפואה אסתטית חוטאים לאמת למעשה. למרות זאת חשוב לעשות ניתוחים אסתטיים אצל רופאים שקיבלו את העבודה בשל הוותק והניסיון הרב שלהן בתחום. ניתוחים פלסטיים מתאימים במיוחד למי שרוצה לקצר את טווח הדיאטה  או להקל על עצמה בהליך המורכב


אודות מחבר המאמר

הכותב הוא מומחה לשוק הניתוחים הפלסטיים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.