אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דרכי הפצת מאמרים

 

תחום מאמרים הינו תחום רחב וכולל סוגים רבים של מאמרים. יכולים אלו להיות מאמרים אקדמיים בכל מיני תחומי דעת , מאמרים הנכתבים בכתבי עת, עיתונים, שבועונים ומגזינים, וגם – מאמרים הנכתבים באינטרנט גם עבור עסקים שונים המפרסמים את מוצריהם והשירותים שהם נותנים במסגרת הפצת מאמרים באתרי האינטרנט שלהם, וגם עבור אתרי מאמרים אשר מהותם כשלעצמה היא הפצת מאמרים.

סוג נוסף של הפצת מאמרים הוא פרסום מאמרים העוסקים בנושאי אקטואליה שונים ונושאים אשר על סדר היום הציבורי . הפצת מאמרים זו נעשית הרבה פעמים בעיתונים היומיומיים במדורים מיוחדים בעיתונים המוקדשים למטרה זו.

בעולם האקדמי מתפרסמים כל העת מאמרים שונים בכל תחומי הדעת – במדעי הרוח והחברה, בתחום מדעי החיים, הבריאות והסביבה, וכמובן – בתחום המדעים המדוייקים והמקצועות הטכנולוגיים. רוב מאמרים אלו מבוססים על מחקרים המבוצעים על ידי אנשי אקדמיה וחוקרים אשר מקדישים את עבודתם למחקר בנושאים בהם הם מתמחים. אותם מחקרים מתפרסמים בכתבי עת אקדמיים, בעלונים וגם בכלי התקשורת. כך למשל מתפרסמים מעת לעת מחקרים בתחום הגנטיקה , הבריאות והסביבה המהווים פריצת דרך בעולמות תוכן אלו ומשנים הרבה פעמים פעולות ותהליכים שהיו נהוגים עד פרסומם. חשוב שתוצאות מחקרים אלו, במיוחד אם הם פורצי דרך , יובאו לידיעת הציבור וכאן נכנס תפקידה של הפצת מאמרים יעילה המיידעת לא רק את הקהילה האקדמית אלא גם את הקהל הרחב. הפצת מאמרים לציבור נעשית באמצעות העיתונים היומיומיים, עיתונים מקומיים, ידעונים מקומיים, מגזינים שבועיים, וכמובן – כתבי עת המיועדים לאוכלוסיות ייחודיות.

הפצת מאמרים מסוג זה נעשית גם דרך האינטרנט, ועל כן פתוחה לקהל הרחב.

 

הפצת מאמרים דרך אתרים של בעלי עסקים או ארגונים שונים חשובה לצרכים שיווקיים של העסק אך גם באה לספק מידע לגבי מוצרים של החברה . בדרך כלל מלווה הפצת מאמרים זו בקישורים נלווים המפנים למאמרים העוסקים בנושאים דומים.

כך למשל, עבור עסק המטפל בהשמת עובדי סיעוד ניתן להתאים הפצת מאמרים בהבטים חוקיים של השמת עובדים זרים, כיצד מגדיר החוק אוכלוסייה סיעודית הזכאית לעזרתם של עובדים אלו וגם הפניות לאתרים רלבנטיים אחרים.       

 


אודות מחבר המאמר

אתרים מומלצים נוספים:

עו"ד עמיחי זילברברג - דרכון אירופאי , עורך דין מקרקעין , עורך דין נדל"ן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.