אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שליחויות – מהירות ואמינות

חברת שליחויות חשובה במיוחד כאשר מדובר במצבים בהם חשוב כי דברי דואר יועברו בדחיפות.

מצבים כאלו יכולם להתעורר כאשר יש להעביר חוזה לחתימה או כאשר יש להעביר טפסים רשמיים חתומים לרשות זו או אחרת או למשרד ממשלתי באופן בהול.

במקרה זה ניתן להתקשר עם החברה על מנת שאותה מעטפה תימסר עוד באותו יום או למחרת ליעדה.

חשיבותה של חברת שליחויות ניכרת גם כאשר מדובר במטען כבד יותר מאשר מעטפה רגילה: או אז עומד לרשות השליחים צי רכב הכולל רכבים קלים וכבדים המסוגלים לשאת גם דברי דואר כבדים ואפילו סחורות למיניהן לבתי עסק שונים.

יתרון נוסף של חברת שליחויות הוא שמובטח ללקוח שהמטען עובר כמה שפחות ידיים, שכן, שלא כמו העברת דבר דואר דרך שירות הדואר הרגיל, המעטפה עוברת רק דרך השליח – והוא האדם היחיד אשר ייחשף אליה למעט מקבל המעטפה עצמו.

דוגמה לדברי דואר אשר חשוב לשמור על סודיות מסירתם היא מסמכים רגישים או מסווגים או שיקים וכסף. 

שירות חשוב שנותנת חברת שליחויות הוא שירות שליחויות קבוע על בסיס יומיומי או חודשי. שירות זה מתאים לאותם לקוחות – פרטיים, עסקיים או ציבוריים ומוסדיים אשר נוהגים להיעזר בשירותי חברת שליחויות על בסיס יומיומי ובדרך קבע.

לקוחות כאלו יכולים להיעזר בשירותי שליחויות לפיזור וכמו כן – לאיסוף – דברי דואר בבתי דואר ובבנקים ואליהם. 

ההתפתחות הטכנולוגית גם היא מיטיבה עם חברת שליחויות ועל כן בזכות שירותי האינטרנט והטלפון הסלולרי יכולות חברות שליחויות לעבוד במהירות ויעילות גבוהות יותר. דרך האינטרנט ניתן לבצע הזמנה ולקבל הצעת מחיר. חוץ מאתר חברת שליחויות קיים גם מוקד טלפוני המאוייש באופן קבוע דרכו ניתן לבצע הזמנות, וגם להתעדכן באופן שוטף לגבי מצב ההזמנה.

בזמן שאתם בוחרים חברת שליחויות חשוב לבדוק את הניסיון והותק שלה בשוק, את אמינותה, והאם קיימים בחברה מספיק שליחים נהגים וכלי רכב למתן השירות המהיר ביותר.

עוד עניין שיש לבדוק הוא האם החברה מספקת שירותי שליחויות לכל סוגי דברי הדואר – קלים וכבדים כאחת.

 

 


אודות מחבר המאמר

אתרים מומלצים נוספים:

עו"ד עמיחי זילברברג - דרכון אירופאי , עורך דין מקרקעין , עורך דין נדל"ן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.