אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מלונות באילת החופשה האולטימטיבית

כשחושבים על חופשה בישראל, אילת נמצאת בראש הרשימה, מזג האוויר האופטימאלי במשך כל השנה, שמש קיצית, ים, חול ונוף מרהיב. ידוע לכל כי יש מגוון עצום של מלונות באילת. החל מאכסניות פשוטות המתאימות לחבר'ה צעירים שבאים להעביר בכיף את החופש הגדול, מלונות 3 ו-4 כוכבים ומלונות פאר וספא ברמה המיטבית ביותר. מלונות באילת מותאמים הן לזוג ולהן למשפחה, וניתן להזמין חדרים זוגים, חדרי משפחה, וחדרים בעלי דלת מקשרת. ישנם מלונות באילת המספקים אך ורק חבילות נופש המתבססות על ארוחות בוקר וערב וישנם אחרים המספקים נופש על בסיס הכל כלול ללא הפסקה. כמו כן מלונות באילת מציעים מעבר לשינה מגוון פינוקים ופעילויות למבוגרים ולילדים, בריכות שחייה, מתקני ספא, צוותי בידור וערבי לילה מרטיטים. ואי אפשר לדבר על מלונות באילת מבלי להתייחס למיקום, רוב המלונות ממוקמים על הטיילת ומאפשרים לנופשים גישה נוחה ומהירה לחוף הים המענג של ים סוף.

מלון דן אילת

אחד מבתי המלון הבולטים והמכורים ביותר באילת הוא מלון דן אילת. מלון דן אילת ממוקם בחופה הצפוני של אילת, במיקום מרכזי ונגיש לכל מרכזי הקניות והבילויים.  במלון דן אילת תמצאו 374 חדרים רגילים, 48 חדרי משפחה וסוויטות וגולת הכותרת הסוויטה הנשיאותית. כל החדרים במלון דן אילת פונים לים ומעניקים לנופשים נוף מרהיב. החדרים הרגילים מתאימים לזוג + ילד, וכוללים מיטה זוגית וספה נפתחת המיועדת לילד.  למשפחה בעלת 4 נפשות מומלץ להזמין חדרי משפחה מרווחים הכוללים מיטה זוגית ושתי מיטות נוער לילדים. לאנשים שרוצים להתפנק מחכה סוויטת קלאב, סוויטה מפנקת ומרווחת הכוללת מרפסת גדולה וג'קוזי חיצוני. הדרגה הבאה בחדרים היא סוויטת דה לוקס סוויטת פאר הכוללת סלון, פינת ישיבה, ושני ג'קוזים האחד בחדר אמבטיה והשני במרפסת וגולת הכותרת הסוויטה הנשיאותית סוויטה מפוארת ביותר, המתפרשת על פני שטח עצום, וכוללת כל מה שאפשר לחלום עליו, שני ג'קוזים ענקיים, פאר והדר.

במלון דן אילת תמצאו לא בריכה אחת אלא שלוש בריכות, בריכת שחיה, בריכת ילדים, ובריכת גלים. אורחי המלון מוזמנים ליהנות ממתקני ספא: ג'קוזי חיצוני, סאונה וחמאם טורקי וכן להתאמן בחדר הכושר המצוי במלון ולשחק במגרשי סקווש. אם חפצה ליבכם במעט אקשן צוות הבידור של מלון דן אילת ינעים את זמנכם ביום ובליל, וכל ערב מועדון הלילה במלון יספק לאורחיו מופע להנאת הקהל הרחב.

קלאב מד אילת

לאלה שמכם שמחפשים אווירה משוחררת ופינוק ללא הפסקה קלאב מד אילת מהווה הפתרון המושלם. קלאב מד אילת הוא חלק מרשת קלאב מד העולמית ובהתאם לכך מציע לנופש סטנדרט בילוי ונופש ברמה הגבוהה ביותר. קלאב מד אילת ממוקם בחופה הדרומי של העיר, במרחק נסיעה קצר ממרכז העיר. למלון קלאב מד אילת חוף ים פרטי המיועד אך ורק לנופשי המלון. קלאב מד אילת מספק לנופשיו נופש על בסיס אירוח של הכל כלול ללא הגבלה, אוכל, שתייה, ארטיקים ושאר פינוקים. במלון קלאב מד אילת מחכים לנופשים 287 חדרים מעוצבים, המרוצפים ברצפת פרקט חדישה, ומלבד חוף הים הפרטי תוכלו ליהנות  בבריכת השחייה וממסעדה מעולה.


אודות מחבר המאמר

אריק רון

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.