אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עבודות בעולם - משכורת של בכיר בהייטק בזמן קצר

 

עבודה בעולם

העם היהודי יודע ואוהב לעשות כסף. זאת עובדה. צעירים רבים בארץ מחפשים הזדמנויות לעשות הרבה כסף בזמן קצר יחסית, ואם אפשר לגם לראות קצת עולם על הדרך – אז למה לא?

בסך הכל כבר מזמן לא מדובר רק במכירות וכיום אפשר למצוא עבודה בעולם במגוון תחומים כמו שיפוצים, אחזקת בית, הובלות, אבטחה, הדרכה ואף שיווק והייטק. חלק מהמשרות כוללות גם הדרכה בתשלום. למעשה זו לא רק עבודה אלא גם התנסות ומחייה בתקופה קצרה בתוך ארץ אחרת עם אנשים אחרים ותרבות שונה משלנו – בקיצור חוויה.

בשביל אותם ישראלים הוקמו כל החברות המארגנות עבודות בעולם. חברות אלה צברו נסיון רב ומצטבר של שנים על גבי שנים ומארגנות עבור אותם ישראלים כמעט כל מה שהם צריכים על מנת לנחות בצורה רכה במדינת היעד – בין אם זה בארה"ב, אירופה או אוסטרליה.

רוצים לשמוע כבר עוד פרטים? ליחצו כאן כדי לקבל את ההצעות הטובות ביותר לעבודה בעולם

עבודה בעולם – משכורת של 5 ספרות

מלבד החוויה של לראות קצת עולם ולהכיר תרבויות אחרות, הסיבה המרכזית שכל כך הרבה ישראלים ממהרים לברוח מכאן לאחר הצבא או הלימודים היא הפוטנציאל הכלכלי שבדבר. השילוב של משכורת בסיס + בונוסים יפים על כל מכירה מביאים לפוטנציאל גדול להרוויח סכומים שבארץ ייקח בדרך כלל הרבה זמן ויזע על מנת להגיע אליהם.

עבודה בעולם – באיזו מדינה לעבוד?

למי שמתעניין בעבודות בעולם קיימות אפשרויות רבות ברחבי העולם. בואו נסקור בקצרה את אופי העבודה בחו"ל לפי האזורים.

עבודה באירופה – תרבות עשירה ותנאים מעולים

מדינות אירופה ידועות בתרבות העשירה שהן מציעות, תרמת חיים מאד גבוהה ובדרך כלל גם תנאי העסקה מעולים. שמדברים על עבודות באירופה, בדרך כלל מדובר במדינות אירופה הקלאסית - למשל אנגליה, צרפת, גרמניה, איטליה ועוד. העבודות העיקריות שניתן למצוא במדינות הללו מגוונות וכוללות בין היתר אבטחה, מכירות, הדרכה, שיווק ועוד.

עבודה בארה"ב – מי לא רוצה להרוויח בדולרים?

שמדברים על עבודה בעולם בדרך כלל מדברים על ארצות הברית. לעבוד בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות הוא חלום של צעירים ישראלים רבים. ניתן  להרוויח סכומים יפים בארצות הברית, ובתקופה קצרה יחסית. גם כאן, היצע העבודות גדל באופן משמעותי בשנים האחרונות והוא כולל מכירות בעגלות (הדרך הפופולארית ביותר לעבוד בארה"ב), מובינג (הובלות), אופר, שיפוצים, מנעולנות, הדרכת ילדים ועוד. כפי שניתן להבין גם אם אתם לא אנשי מכירות בנשמתכם עדיין אפשר למצוא משרה שתוכלו להרוויח בה יפה מאד ולהרגיש נוח.

אוסטרליה, ויעדים מגניבים אחרים

האמת שהישראלים גילו כבר די מזמן את אוסטרליה, היבשת היפהפייה עם החופים המדהימים והאנשים המקסימים. אם מתחשק לכם למצוא עבודה עם אווירה מיוחדת ושונה, בסביבת הרים ירוקים ואגמים ובקצב יותר נינוח – אוסטרליה היא היעד בשבילכם.

נכון להיום הדולר האוסטרלי אינו נופל מעמיתו האמריקאי ככה שאינכם צריכים להרגיש מקופחים מבחינת השכר. מלבד זאת, תנאי העבודה באוסטרליה הם מהגבוהים בעולם, שלא לדבר על האנשים והתרבות המקסימה.

גם באוסטרליה ניתן למצוא מגוון משרות בתחום המכירות מדלת לדלת, אבטחה, אופר אף בתחומים כמו חקלאות, הנדסה והייטק.

לא משנה באיזה יעד בעולם תבחרו - שיהיה בהצלחה!


אודות מחבר המאמר

בניית אתרי וורדפרס

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.