אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ספינרים- מוצר חדש בעבודה בארהב

עבודה בארה"ב היעד הנחשק ביותר עבור ישראלים צעירים שכל מבוקשם מסתכם בכמה אלפי דולרים בתקופת זמן קצרה על מנת לממן את הטיול החלומי, התואר במכללה או לחנונים מבנינו חסכון לטווח ארוך, לא משנה מה המטרה, ברור לכולם כבר מזה 20 שנה שעבודה בארה"ב היא האמצעי.

 

עבודה בארה"ב- ספינרים:

לא בטוחים שאתם מוכרים כאלה דגולים? אנגלית שלכם לא בשמים? מפחדים ללמוד ספיצ'ים ארוכים לחינם? רוצים עבודה בארה"ב אבל שלא קשורה לקרמים דביקים, מחליקי שיער נדושים או כריות חימום שלא עובדות?? סיפינרים זו התשובה אותה אתם מחפשים.

 

עבודה בארה"ב- אז מה זה בכלל, ספינרים?

ספינרים הינם קישוטים צבעוניים וססגוניים לגינה ולבית והם בהחלט סומנו כפריט הנוי הנמכר ביותר בתחום המכירות בעבודה בארה"ב. מדובר בסוג של מובייל מיוחד במינו.

כיוון שמדובר במוצרי נוי ישנו ביקוש בכל ימות השנה עבור המוצר, ובזמן החגים הביקוש כפול ומכופל.

 

עבודה בארה"ב- חברת "ספין פציל":

חברת "ספין פציל" נמצאת בתחום העגלות בעבודה בארה"ב כבר שנים רבות.

את תחילת דרכנו התחלנו בדיוק כמו כל עובד רגיל, היינו בעבודה בארה"ב יותר משנתיים ומכרנו את כל סוגי המוצרים שתוכלו לדמיין. מהרגע שהבנו קצת יותר את חוקי המשחק החלטנו לקחת חלק רחב יותר בתעשייה הזו ופתחתנו עגלה משלנו שלימים חברה עם עגלה אחת הפכנו להיות עם 24 עגלות ברחבי טקסס.

תחילה כשפתחתנו את החברה, הלכנו על בטוח כמו כל מי שהגיע לעבודה בארה"ב ומכרנו מוצרי ים המלח, אט אט השכלנו להבין שבמכירת מוצרי ים המלח עושים כסף טוב, אבל מה יקרה אם נביא גימיק חדש לשוק ונשנה את פני העבודה בארה"ב???

ובכן אנחנו הראשונים שהבאנו לשוק את המוצר המדליק ביותר "ספינרים", עד שלא תמכרו לא תצליחו להבין איך שאנשים משתגעים על זה.

העבודה בארה"ב בתחום העגלות החלה לפני למעלה מ-15 שנה ועל מנת לא להפוך את שוק העגלות לנדוש וחרוש חייבים לחדש את המוצרים הנמכרים ולהביא גימיקים חדשים ללקוחות הנאמנים שלנו.

אנחנו מאמינים בראש ובראשונה במתן יחס הגון, הכשרה יסודית וליווי צמוד לעובדים היקרים שלנו. ההצלחה שלכם מעידה על ההצלחה שלנו ולכן יחסי אנוש הינם הכלל המוביל שלנו בעבודה בארה"ב.

עבודה בארה"ב- התנאים של החברה:

על מנת לעשות כסף העובדים צריכים להיות מרוצים!!! כיוון שאנחנו החברה הראושנה שהביאה לעבודה בארה"ב את הספינרים יש לנו את הפריבלגיה להיות משקיעים בתחום ולהביא לעובדים שלנו את סל התנאים הטוב ביותר.

אחוזים שמגיעים ל-40%, דירות יפייפיות בלב ליבה של העיר יוסטון.

שכר דירה שכולל הכל,ארנונה, מים,חשמל, מייבש כביסה, מכונת כביסה, עלות רכב, דלק, פשוט ה-כ-ל. עבודה בארה"ב היא הדרך המהירה ואיכותית ביותר לעשות רווחים שלא חלמתם עליהם!!!

העבודה בארה"ב בעגלות שלנו היא לא קלה, שלרגע לא תתבלבלו, צריך להיות מלאים במוטיבציה ועם תאבון גדול לכסף, צריך להשקיע הרבה בשביל להצליח, ואנחנו פה לתת לכם את הכלים האלה להצלחה. יש לנו את המוצר הכי טוב בשוק, מנהלי המוצר הותיקים ביותר ופוטנציאל כלכלי שממריא לשחקים.

עבודה בארה"ב רק עם ספין פציל!!!!

 


אודות מחבר המאמר

 

חברת פנאן גוב היא חברת ההשמה הותיקה והמובילה בישראל לעבודות בחול , מזה 6 שנים אנו מטסים אלפי צעירים לעבודה בחו"ל, אנחנו עובדים  בקנדה ארה"ב אוסטרליה אירופה והקריביים

פנאן גוב הגב שלך בעבודה בחו"ל

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.