אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

למיסיל לטיפול בפטרת הציפורניים

 

אחוז גדול מהאוכלוסייה סובל ממחלת פטרת הציפורניים – מחלה זיהומית שלא רבים נותנים מספיק את הדעת עליה. המחלה הזאת מתפרצת עקב מרכיב גנטי, עקב הגיינה אישית ירודה או עקב פציעה. כאשר המחלה מתפרצת, הציפורן תאבד מצורתה, מצבעה ומיכולת אחיזתה. משמתפרצת המחלה ולא מטפלים בהתאם לחומרת הבעיה, מגוון הטיפולים האפשריים, הולך וקטן.יתר על כן, הבעיה אינה נעצרת רק בהיבט הרופאי, שכן פטרת הציפורניים היא מחלה ויזואלית, ואנשים הלוקים בה – בעיקר צעירים – מאבדים מבטחונם העצמי ופסיכולוגית מושפעים ישירות.

ניתן וחייב להלחם בזיהום המעיק הזה, אך חשוב לפנות לרופא עור, וזאת כדי לקבוע האם באמת מדובר במחלת הפטרת? או שמא מדובר מחלת עור אחרת – כדוגמת פסוריאזיס. משאובחן כי אכן אתם סובלים ממחלת פטרת ציפורניים, מגוון הטיפולים הוא רחב, אחת יחד עם זאת אינו מתאים לכל אדם, לא כל שכן לחומרת הפטרת.

למיסיל:

אחת הדרכים להלחם במחלה זו, היא באמצעות למיסיל;  לימיסיל הינה תרופה הניתנת ע"י מרשם רופא, כאשר הפטרת ניתנת לטיפול בשיטה זו; התרופה הזו מכילה טרבינאפין נגד פטריות, ונלקחת בצורת טבליות - גלולה אחת מדי יום, ומשך הטיפול תלוי בחומרת הפטרת. לצד העובדה שהלמיסיל היא תרופה בטוחה יותר לשימוש משאר התרופות נגד פטרת ציפורניים, כמו רבות מתרופות האנטיביוטיקה, גם לתרופה זו יש תופעות לוואי. השימוש בה  מצריך בדיקות דם סדירות כדי לפקח על תפקודי הכבד והכליות.. בנוסף, השימוש בתרופה זו אינה מומלצת לאנשים בעלי מחלות רקע, כגון,  חולי כבד או חולי כליות, וכן אסור לשימוש אצל נשים בהריון. עקב העובדה שנטילת התרופה כרוכה בתופעות לוואי ועלויות לא פחותות, ניתן לשקול טיפולים אחרים – כדוגמת טיפולים טבעיים, אך לרוב תשוב הפטרת למצב הקודם, שכן מדובר באחד הזיהומים היותר קשים לטיפול. משכלו כל הקיצים ועדיין מחלת הפטרת אינה נרפאת, או לחילופין אינכם מתאימים לטיפול אנטיביוטי, ניתן לשקול טיפול בפטרת בלייזר – טיפול מוכח זה שנים, אשר מתאים לכל גיל ולכל אדם, גם לבעלי מחלות רקע. קרן הלייזר אינה פוגעת ברקמות, כי אם מחסלת נקודתית את גורמי המחלה.


אודות מחבר המאמר

פטרת הציפורניים לייזר

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.