אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הפקת בת מצווה – הפקה לכל דבר

 

אין ילד או ילדה שלא מתרגשים כאשר הם מתקרבים לגיל בר מצווה או בת מצווה.זהו יום הולדת מיוחד שמציין את הפיכתם מילד או מילדה לנער ונערה מתבגרים.

ביום המסיבה הכול חייב להיות מושלם. לא משנה אם מדובר על הפקת בת מצווה או על מסיבת בר מצווה, הנער או הנערה מתכוננים ליום הזה, מתכננים פעילויות ומזמינים את כל החברים. ולכן חשוב לוודא שאנו כהורים הופכים את היום הזה למושלם בעבורם.

מסיבת בר מצווה לרוב היא מסיבה שכולנו מכירים. חתן בר המצווה עולה לתורה, מניח תפילין, ואז מתכנסים כולם באולם וחוגגים את מסיבת בר מצווה שלו. גם באירוע זה ניתן להפיח רוח חיים ולהכניס בה אטרקציות מעניינות כמו סטנדאפיסט מיוחד לילדים, סרט על בר המצווה או משחקים מיוחדים. מסיבת בת מצווה דורשת תכנון רב, בחירת האולם והקייטרינג, המפעילים והמשחקים למסיבה, ארגון ההזמנות ושליחתם. לא לכל ההורים יש זמן להפיק מסיבת בר מצווה, ולכן יש אנשי מקצוע שיוכלו לסייע לכם ולארגן מסיבת בר מצווה בלתי נשכחת, ללא מאמץ מצד ההורים.

עד לפני כמה שנים אור הזרקורים היה נופל בעיקר על הבנים בהגיעם לגיל מצוות, ואולם בשנים האחרונות ישנה מגמה של הפקת בת מצווה. כי הרי אי אפשר לקפח את הבנות, וכל בת רוצה להיות נסיכה ליום אחד. גם הפקת בת מצווה דורשת זמן ויצירתיות, לעיתים אף יותר ממסיבת בר מצווה. בעוד מקובל שהבנים עולים לתורה ונושאים דרשה, אצל הבנות המצב שונה, ורק בחוגים מסוימים נהוג שבת המצווה תעלה לתורה. לכן- אנו חייבים ליצור הפקת בת מצווה שלא תבייש את הנערה, ויותר מזה- תגרום לה להרגיש נסיכותית במיוחד. ממש מלכה ליום אחד.

הורים רבים חוששים מהעלויות הכלכליות הגובהות של הפקת בת מצווה או מסיבת בר מצווה. ואכן, באמת, מסיבות כאלה הינן מסיבות יקרות. אולם, חשוב לזכור כי ארוע מושקע הוא ארוע שיחזיר את ההשקעה הכספית בו. ויותר חשוב- ארוע מושקע הוא ארוע שישמח את הילד או הילדה שלכם. אף ילד לא ישכח מסיבת בר מצווה או הפקת בת מצווה מושלמת שנערכה רק בעבורו.

 

 


אודות מחבר המאמר

אתרים מומלצים נוספים:

דיזיין ודיבאני - ספות ,מערכות ישיבה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.