אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כסף באינטרנט - בואו נעשה קצת סדר בדברים

כסף באינטרנט – יש דבר כזה?

ברור, כאילו – אנחנו בשנת 2011, תתעוררו. האמת, שכסף באינטרנט זה לא דבר כזה חדש. בטח שמעתם על אתר איביי? הוא קיים משנת 1995. כבר אז אנשים עסקו במסחר באינטרנט, ברור שלא ברמה כמו של היום אבל הניצנים עוד היו קיימים לפני יותר מעשור.

אז איביי זו רק דוגמא קטנה. למעשה יש עשרות ואולי אף מאות שיטות להרוויח הכנסה נוספת דרך האינטרנט. סתם כמה דוגמאות שאני שולף מהמותן: מילוי סקרים בתשלום, צפייה בפרסומות בתשלום, עיצוב גרפי, עיצוב חולצות, בניית אתרים, קידום אתרים, תוכניות שותפים, מסחר אלקטרוני, פרסומות של גוגל (Adsense).... להמשיך?

חשש נפוץ בקרב אלו ששומעים על הנושא לראשונה, הוא – האם אני חייב ידע טכני? האם אני חייב לדעת איך בונים אתר, לעצב וכו'? אז התשובה היא בפירוש לא! קיימים מספר מודלים לעשיית כסף באינטרנט ולא כולם דורשים ידע טכני. יחד עם זאת – אם ברצונכם לקחת את זה ברצינות ולהפוך את זה לעיסוק עיקרי, כדאי ללמוד דברים בסיסיים ומשם להתפתח.

ידע טכני לא בהכרח אומר ללכת ללמוד HTML + CSS שהן שפות הבסיס שכל אתר אינטרנט מבוסס עליהן, למרות שידע כזה רק יועיל לכם. כיום, עם התפתחותן של מערכות ניהול תוכן כמו וורדפרס, ניתן להקים אתר גם בלי שום ידע תכנותי אבל שוב – הרמה אליה תוכלו להגיע בלי ידע כזה תהיה קצת מוגבלת.

חשוב להבין – מי שרוצה לעשות כסף באינטרנט פול-טיים באופן רציני, רצוי שיהיה לו רקע במחשבים. מי שממש לא אוהב מחשבים, כנראה שלא יחזיק מעמד בעסק התובעני הזה. לא חסרות עוד המון דרכים לעשות כסף בעולם האמיתי... זה תחום שצריך ממש לאהוב, ולהרגיש שזה "בוער לכם בעצמות", ככה לפחות אני חושב.

איפה מתחילים?

אוקיי, על מנת לעשות קצת סדר בראש: אם אתם טיפה מבולבלים ולא יודעים מאיפה להתחיל, ניתן להתחיל לשבת קצת ולקרוא על זה באינטרנט – שיטה לא הכי מומלצת כי קיים ידע אינסופי באינטרנט והוא לא תמיד איכותי ולפעמים אף מטעה. השיטה המומלצת היא ללמוד אצל מומחים – כאלה שכבר עשו דולר או שניים באינטרנט ויוכלו לעזור לכם איך מתחילים.

מדובר על קורס וידאו של 3 שיעורים והוא ניתן בחינם לגמרי – אין לכם מה להפסיד

בהצלחה!


אודות מחבר המאמר

הכנסות באינטרנט

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.