אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מועדון שייט להשכרת יאכטות

השכרת יאכטות סמל סטטוס

סמל סטטוס הוא סמל המביע כי המעמד שלכם הוא רם ביחס לשאר החברה. ישנם סמלי סטטוס רבים, המעידים על גובה המעמד שלכם ביחס לממוצע האוכלוסייה. בעל המעמד, מי שברשותו ישנו סמל סטטוס מעיד על כך שהוא אכן ראוי להיות בעל מעמד זה, וכן להיפך גם מי שלא ידוע שהוא בעל מעמד אך רואים כי ברשותו יש סמל סטטוס כלשהו, זה מעיד ישירות על האפשרות שהוא בן האותה מעלה. יאכטה נחשבת כיום לאחד מסמלי הסטטוס הגדולים ביותר, אם בעבר הפלאפון היה נחשב לסמל סטטוס, הרי שהיום המחיר שלהם צנח, כמו שאר הפעילויות השונות שהעידו על מעמד והיום ניתן למצוא את הכל במחירים לכל כיס. השכרת יאכטה לבעלי רישיון יאכטה זה שמורה רק לאנשים שהם משכמם ומעלה, למעט מאוד מהאוכלוסיה הישראלית יש רישיון נהיגה על כלי שייט, ולכן היותכם בעלי רישיון פעיל של שייט, וכן השכרת יאכטות מידי פעם לצורך פנאי ובילוי יעידו כי אתם לא נחשבים לממוצע הכללי של  החברה אלא אתם בעלי מעמד רם יותר, התחביבים שלכם יקרים יותר ואיכותיים יותר.

השכרת יאכטות השוואת מחירים

למרות היותכם ככל הנראה במעמד גבוה מהמקובל, העובדה כי בחרתם בתחביב השכרת יאכטות מעידה על האפשרות להחזיק אותו, לא אומרת כי עליכם לזרוק את כספכם לתהום, יש לערוך השוואת מחירים עם מגוון רחב של מועדון שייט מקצועי שיספק לכם שירות השכרת יאכטות. חשוב מאוד לבדוק האם מחירו של מועדון שייט הנותן שירות של השכרת יאכטות תלוי בזמן, חגים, מועדים וסופי שבוע או שמע המחיר הוא כללי, כמו כן רצוי מאוד לבדוק מה מקבלים בתמורה. יש מועדון שייט שמפריד בין השכרת יאכטות לבין הביטוח ובכך מציג מחיר זול מכולם באופן משמעותי, יש שתולים את המחיר לימים מסוימים, מגבילים את כמות הנוכחים על הסיפון הרבה יותר מהמצוין ברישיון בגלל בעיות ביטוח, כמו כן, חשוב למצוא מועדון שנותן את השירות לאורך זמן, מציע הטבות לאורך זמן, נקודות ועוד שלל רב של שיטות משתלמות למתמידים בבחירת מועדון שייט אחד.


אודות מחבר המאמר

אסק4

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.