אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פרגולות - עבודות מקצועיות בעץ

פרגולות - התפתחות הבניה

בניית מבנים מעץ החלה מתקופה קדומה באירופה והתפשטה לאחר מכן לשאר העולם. בישראל הבניה בעץ נפוצה בצפון הארץ ששם מצויים איזורים כפריים רבים. חשוב לזכור שהבניה בעץ התפתחה רבות במהלך השנים וכיום החברות המקצועיות שמשתמשות בעיצוב פריטי עץ עובדות עם מכשירים טכנולוגיים יחודיים.

נגרות

מבני עץ רבים משמשים לא רק לדקורציה אלא גם להגנה על המבנה או על דיירי הבית כמו למשל פרגולות. פרגולות מותקנות בדרך כלל בחצרות בתים ובמרפסות ותפקידן להגן על דיירי הבית מפני השמש. פרגולות מותקנות גם במקומות ציבוריים ובחצרות של גנים. לאורך שנים עבודות בניה מעץ היו מזוהות עם המלה "נגרות" אך כיום פחות משתמשים במלה זו כיוון שיש שילוב של טכנולוגיה מתקדמת.

פרגולות

דקים

בעבר הנגר היה בונה פריטים פשוטים מאוד מעץ כמו שלוחן, כסא, שרפרף אך כיום בעקבות התפתחות הטכנולוגיה ניתן לבנות פריטים רבים גם לעיצוב פנים הבית. מעבר לפרגולות קיים פריט נוסף המותקן רבות בבתים ובגני אירועים והם דקים. תפקידם של דקים הוא ליצור משטח יוקרתי ודקורטיבי לבית ויתרונם הוא בכך שקל לנקותם ובנוסף יוצרים גישה אפקטיבית למערכת ההשקיה.

דקים

עבודות עץ

עבודות עץ משתלבות בצורה מצויינת במיוחד כאשר מדובר על סביבה כפרית. ניתן לשלב עבודות עץ עם עבודות גינון כיוון שהן הולכות מצויין יחדיו. הבניה מעץ כל כך התפתחה עד שכיום למעשה ניתן להתקין ממש תוספות בניה מעץ כמו למשל קומה לבניין.

גדרות עץ

כמובן שהדבר מצריך אישור של העירייה ולכן לפני ההתקנה חשוב מאוד להשיג את האישור הנכון. גדרות מעץ משתלבות מצויין בצפון הארץ או באיזורי חוות של בעלי חיים. במידה ומדובר בבית פרטי מומלץ לשלב גדרות מעת עם שערי עץ כדי שיווצר תיאום עיצובי.

 


אודות מחבר המאמר

PengL

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.