אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עשיית מפתחות אימובילייזר על ידי מנעולן מקצועי

מנעולים הם חלק בלתי נפרד מחיי היום יום שלנו, מבלי שאנו אפילו נשים לב לכך, היות וכל אחד מאתנו כל הזמן באופן תמידי, משתמש במנעולים, אשר הם נמצאים בשגרת החיים שלנו.

ניתן לראות כי מנעולים נמצאים במקומות שונים בחיינו, יש מנעולים אשר הם נמצאים בדלת, ברכב, בכספות מסוגים שונים, יש מנעולים בארונות וגם כמובן במגירות, וכדומה.

 

היות ואת הרכוש, וכל הדברים אשר הם יקרים לנו וחשובים. אנו שומרים מאחורי מנעולים טובים חזקים ואמינים, עלינו להקפיד כי לא  ניתן את המפתחות של מנעולים אילו למי שאנו לא סומכים עליו.

כיוון ויש ברכב שלנו מנעול, אנו נשתמש בעזרתם של מפתחות אימובילייזר.

נשתמש בעזרת מפתחות אימובילייזר, על מנת להקשות על הגנבים לגנוב את רכבינו.  בנוסף לשימוש של מפתחות אימובילייזר, אנחנו נשתמש גם לפתיחת ונעילת הרכב בעזרת שלטים לרכב, אשר פותחים ונועלים את האטו בעזרתם. וגם כמובן מפעילים כך את האזעקה.

בזכות שימוש בעזרת שלטים של הרכב, או בעזרת מפתחת אימובילייזר, אנו יכולים להיכנס אל הרכב ולנטרל את האזעקה. כמובן שאפשר אצל מנעולן בתל אביב, אשר הינו מקצועי לרכוש מפתחות אימובילייזר או לעשות שכפול שלטים לרכב.

מן ההיגיון כי ככל שיהיה לנו רכב יותר חדש ויותר יקר, ומתקדם, אנו נוודא כי הוא מוגן כמה שיותר מפני פריצות. כמובן שבאמצעות מפתחת אימובילייזר אנו יודעים כי הרכב מוגן טוב.

 

כמובן שאם בבית, יותר מאדם אחד נוהג על הרכב. אנחנו נצטרך לדאוג כי יהיה לכל אחד יהיה מפתח לרכב או שלטים לרכב. על מנת שהוא יוכל לנסוע מתי שהוא רוצה מבלי להיות תלוי באחר.

ניתן אצל מנעולן בתל אביב, אשר הינו מקצועי בתחום לבצע שכפול של שלטים לרכב וניתן בנוסף לכך לעשות אצלו מפתחות אימובילייזר. בתנאי שאכן מנעולן בתל אביב הינו מקצועי ולא רמאי. אשר עובד עלינו.

מפתחות רגילים יודע כל מנעולן לשכפל. (כמובן שלא תמיד הם איכותיים אלא לפעמים גורמים לנו אפילו לנזק). אבל מפתחות אימובילייזר רק מנעולן בתל אביב מקצועי יודע לשכפלם, או אצל מוסכים אשר הינם מורשים לכך.

 

.


אודות מחבר המאמר

מעיין זלי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.