אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כסאות מנהלים – מדריך קנייה

בבחירת ריהוט משרדי, בחירת כסאות הינה אחד החלקים החשובים ביותר, כסאות משרדיים וגם כסאות מנהלים כמובן. העיצוב והנוחות של כסאות משרדיים טובים או כסאות מנהלים איכותיים הם האלמנטים החשובים שיש לשים עליהם דגש בבחירות כסאות.

בנוגע לנוחות, מדובר בחשיבות עליונה. בעיקר כאשר לוקחים בחשבון את מספר השעות שבהן מנהלים או או עובדים משרדיים יושבים במהלך היום על כסאות העבודה שלהם בכל יום. ודאי שאם נבדוק את הנושא נגלה שאת רוב יומו מבלה העובד המשרדי על הכסא שלו, לכן כדאי לדאוג לכך שהכסאות הנבחרים למקום העבודה הינם נוחים מספיק עבור האנשים המשתמשים בהם ושאכן ניתן להעביר על כסאות אלה יום עבודה שלם. תצורת הישיביה שהכסא מאפשר הינה גם חשובה מאוד. זיכרו כי כסאות בעייתיים עלולים לגרום לכאבי גב או גב תפוס בגלל כסאות שאינם מספקים תמיכה מספקת. בעיות גב כמובן עלולות לגרום לעובדים להחסיר ימים בעבודה, ובכך לפגוע בעבודה בצורה ישירה.

כאשר מסתכלים מזווית העיצוב על כסאות מנהלים או כסאות משרדיים, מומלץ לבחור כסאות שאינם מתבלטים יותר מידי על פני המשרד בו אמורים להשתלב. לשם כך נבחר כסאות בצבעים משלימים ומתאימים לחדר. בנוגע לעיצובה של צורת הכסא עצמו הבחירה חופשית יותר על פי טעמכם האישי, כאשר נוחות הכסאות הינה עדיין בראש מעייננו כמובן. כסאות מנהלים מגיעים בעיצובים וצורות מיוחדות עם משענות ראש או ללא, משענות יד מעוצבות ועוד. ניתן גם למצוא כסאות העשויים מחומרים שונים, לא משנה אם תבחרו כסאות בד או כסאות עם כיסוי עור, כסאות טובים הינם כסאות המחזיקים זמן רב, בידקו כי החומר אינו מתבלה במהירות, ועונה על הצרכים של היושב על כסא זה. על כסאות מנהלים מעוצבים להשאיר רושם של הנהלה וסמכות מאחורי השולחן המשרדי.

שלבו נוחות עם עיצוב בבחירת כסאות ותרוויחו עבודה נוחה בריאה ויעילה במקום עבודתכם.


אודות מחבר המאמר

חברת ד"ר גב הינה החברה הגדולה והותיקה בישראל למוצרי בריאות, נוחות ואיכות חיים.

ד"ר גב מייצרת ומשווקת מושבים אורטופדיים, כסאות, כורסאות טלויזיה ,כורסאות עיסוי, מזרונים, מיטות, כריות שינה, מכשירי ומוצרי טיפוח ויופי, מתנות.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.