אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ייעוץ זוגי – הבגידה הייתה תחילת הסוף

הזוגיות שלכם עברה הרבה טלטלות ומשברים במהלך השנים, בין היתר הצלחתם להתגבר עם הזמן גם על בגידה של אחד מבני הזוג, זה אומנם דרש מאמץ רב אבל בסופו של דבר הצלחתם לסלוח ולשכוח ולהמשיך הלאה. אז איך זה שעכשיו שנים אחרי, אתם מוצאים את עצמכם בעיצומו של משבר זוגיות רציני ביותר מבלי שסיפור הבגידות חזר על עצמו. העניין הוא שהפעם אתם ממש לא בטוחים שתצליחו לעבור או לצאת מהמשבר הזה. אז לצורך התחלה כדאי אולי לפנות לקבלת ייעוץ זוגי מאיש מקצוע בתחום, אולי באמצעותו תקבלו כלים ועצות איך לעבור את המשבר הזה ולהמשיך הלאה עם הזוגיות שלכם שהפעם תהיה אופטימית הרבה יותר.

 

ייעוץ זוגי – כשזה צף על פני המים

 

יכול להיות שהבגידה הייתה רק ההתחלה של הסוף, יכול להיות שהמשבר הגדול הזה שפקד את הזוגיות פתאום הוא לא כל כך פתאומי כפי שאולי נראה על פני השטח. יכול להיות שבן הזוג הנבגד לא באמת הצליח לעשות את הסליחה עם כל הלב והנשמה והחור של בגידה באמון נשאר עליו ועכשיו הדברים שאולי היו שקועים עמוק צפים פתאום. באמצעות קבלת ייעוץ זוגי יוכלו בני הזוג להבין את הסיבות שגרמו למשבר הזוגי הזה וינסו בהדרכתו לבדוק מה ואם בכלל ניתן לעשות משהו בכדי לעבור גם את זה.

 

ייעוץ זוגי – יש דברים שאולי לא רואים בהתחלה

 

אז נכון שבאותו הזמן נראה לבני הזוג שהם הצליחו להתגבר על אותה הבגידה שקרתה, לעבור את זה ולהמשיך בקשר הזוגי למרות הכול, אולי הם אפילו הרגישו מחוזקים יותר אחרי שעברו לבסוף את המשבר הזוגי הגדול הזה. אבל אם בתוך תוכם הם לא באמת הצליחו לחזור ולהאמין שוב מחדש אחד בשנייה אחרי המשבר אמון הקשה הזה. אי אפשר להתפלא שאחרי זמן מה זה ישוב ויצוץ שוב, אולי מדובר בתסכול של שנים ארוכות שפשוט הופנם ויצא החוצה. איש מקצוע בתחום של ייעוץ זוגי יוכל לתת לבני הזוג כלים ועצות כיצד לעבור גם את המשבר הזה (במידה ועוד אפשר לעשות משהו).


אודות מחבר המאמר

www.amir-aharon.co.il

חברה לקידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.