אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

CCNA - Cisco Certified Network Associate

CCNA הינם ראשי תיבות של: Cisco Certified Network Associate – מקצוע נכבד בעולם התשתיות השייך למי אשר עובר את מבחן ההסמכה של סיסקו. חברת סיסקו מוציאה הלכה למעשה קורסים אלו על מנת להכשיר מהנדסי תשתיות בתחום אבטחת מידע על פי אמות המידה של החברה. אורכם של קורסים אלו משתנה אולם בממוצע הוא עומד על מאה וחמישים שעות לימוד ותרגול. על מנת להתקבל לקורס זה שהוא, כאמור, קורס בסיסי וראשוני (אחריו מוסמכים בקורסים מתקדמים) לא נדרש יותר מראיון קבלה, ידע בסיסי בהפעלת מחשב וידיעת אנגלית ברמה בינונית- טובה ומעלה. עם זאת, כדאי לשאול ולהתעניין בתפקיד על מנת שתבחרו בקורס אשר יכשיר אתכם לתפקיד

יעדי קורס CCNA

(Cisco Certified Network Associate).

תכני קורס CCNA על קצה המזלג

בקורסי סיסקו נהגו מתמיד ונוהגים גם היום לערוך סימולציות בשפע של החומר הנלמד, על מנת לעזור לך להכיר ולהתמודד עם החומר הנלמד באופן מעשי. דבר זה נדרש  ויעזור לך רבות בתיפקודך המקצועי בהמשך הדרך.

מעבר לסימולציות להטמעת החומר, קורסי סיסקו כוללים בנוסף: הכנה למבחן ה- CCNA, הרצאות והתנסויות מעשיות על ציוד של סיסקו.

הכנה לבחינת ה- CCNA

אחד משיאי קורס ה- CCNA הוא ההכנה למבחן ההסמכה. ההכנה למבחן כוללת פתירת סימולציות מהסוג שמופיע בדרך כלל במבחן, וחלוקה נכונה של הזמן, במהלך פתירת המבחן. כמו כן, כתלמיד הקורס, אתה תקבל תוכנית עבודה אישית שנבנתה בדיוק עבורך, ואשר תתמקד בחומרים אותם אתה צריך לחזק, בשביל שתעבור בהצלחה את המבחן. אחד מהטיפים החשובים ביותר שנוכל לתת לך, לפני שתרשם לקורס ה- CCNA הוא: בחר מקום לימוד/ מכללה, לפי המרצה שיעמוד בראש הקורס ולא לפי שם המכללה או תדמיתה, שהינם שוליים במקרה זה. מה שצריך להיות בעל חשיבות לך כתלמיד, הוא: הניסיון המקצועי של המרצה והאם הוא יודע להעביר חומר/ללמד. כדאי לדעת שיש הרבה מקומות עבודה שאינם מסתפקים רק בידיעה שעברת את מבחן ה- CCNA בהצלחה, אלא מעוניינים לבחון אותך בשטח. זאת היות וקיימים ברחבי האינטרנט לא מעט "דמפים" (מבחנים פתורים) אשר הועתקו ממבחנים אמיתיים לאחר דבר.על כן, רצוי מאד להשקיע בקורס גם מעבר לשעות הלימוד הפרונטליות, על מנת להכיר את חומר הלימודים על בוריו, וברמה, שרק תזרז את הצלחתך המקצועית לכשתיקלט בשוק העבודה.


אודות מחבר המאמר

מכללת IITC

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.