אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עבודה בניו יורק או במיאמי - משכורות גבוהות וחיי לילה סוערים

בעידן של היום, שבו גבולות בין מדינות מאבדים מחשיבותם, שבו תנודות בבורסה בקצה אחד של העולם משפיעות באופן אוטומטי על בורסות בקצהו השני, בעידן שבו העולם הופך למעשה לכפר גלובאלי יותר ויותר קטן-  מחפשי עבודה רבים מעדיפים למצוא פרנסתם במדינה שאינה מולדתם.

עבודה בעולם היא אופציה אטרקטיבית עבור כל מחפש עבודה והיא טומנת בחובה שלל של יתרונות שקשה לסרב להם, בראשם- האפשרות לחסוך הרבה כסף ומהר, להתוודע לתרבות חדשה ולאנשים חדשים, להתנתק משיגרה עמוסה ולוחצת בארץ ומעל לכל- לצאת מקופסא ולחיות קצת אחרת.

מיאמי וניו-יורק: היעד פופולארי ביותר בקרב מחפש העבודה הישראלי

היעדים האופציונאליים לעבודה בחו"ל הם רבים ומגוונים, אם כי אלו המועדפים על ישראלים היו ונותרו ביבשת אמריקה, והם ניו-יורק ומיאמי. אפשרויות העבודה במיאמי ובניו-יורק נעות ממכירות ושיווק ועד עבודה כאופר אצל משפחה מקומית, ורובן ככולם מאפשרות "לעשות כסף", והרבה.

חברות שפועלות בחו"ל ומחפשות כוח אדם רענן וחדש, מבטיחות משכורות של 2500, 5000 וגם 6000 דולר בחודש. מיאמי וניו-יורק שתיהן ערים תוססות הנחשבות למרכזי סחר, תרבות, כלכלה, מסחר ובידור. ככאלה, הו הפכו יעד מחשק עבור מי שמבקש למצוא עבודה בארה"ב. שיגרת עבודה, כדי שלא תהפוך מהר מידי להיות שוחקת, מחייבת הרי גם פרקי הפוגה, ומיאמי וניו-יורק הן מקומות בהן ניתן לנצל פרקי הפוגה אלה באופן אופטימאלי.      

עבודה בניו-יורק ו/או עבודה במיאמי, למי זה מתאים ואיך בעצם זה עובד?

עבודה במיאמי או עבודה בניו יורק הן אופציה הפתוחה בפני כל ישראלי שמחפש עבודה. משעברת את החלק היותר מאתגר- הוא תהליך קבלת ההחלטה לנסוע לעבוד בחו"ל, כל היתר די פשוט. בשנים האחרונות החל הקונספט של עבודה בעולם להיות כה פופולארי וקיימות חברות רבות (ישראליות ולא ישראליות) הפועלות בתחום זה.

חברות אלה יספקו  את ההכוונה הדרושה ואת האינפורמציה הרלוונטית לכל מי שמעוניין לעבוד בחו"ל. חברות אלה גם מפרסמות הצעות עבודה באינטרנט באופן קבוע ושוטף, כך שעל כל מי שהרעיון לעבוד בניו-יורק או במיאמי קוסם לו, פשוט להיכנס לאינטרנט ובקליק אחד להיחשף לעולם חדש במלוא מובן המילה. 


אודות מחבר המאמר

עבודות בעולם

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.