אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כח אדם – ללכת בשביל ההצלחה באינטרס משותף

למצוא עבודה נהיה מקצוע לכל אותם מובטלים, למצוא את הדרך הנכונה אשר תוביל אותם למקום בו הם רוצים להיות בשעות היום ולקבל משכורת נאותה בסוף החודש, השאלה מי יכול לעזור להם אם לא חברות השמה וחברות כח אדם אשר זה מקצועם בלבד.

חברות כח אדם יודעות כאשר אנחנו מחפשים עבודה אנחנו לא מצפים למצוא חברות ניקיון כשהרגע סיימנו תואר של כמה שנים טובות במדעי החברה או מנהל עסקים, רוב המובטלים לצערינו ולצער רבים הם אנשי עסקים ממולחים עם תואר בכיסם האחורי, אנשים אשר פשוט מאוד לא מצאו את העבודה המושלמת להם או שפשוט לא ידעו לחפש, בשביל זה קמו חברות כח אדם אשר יודעות לכוון לנכון את המובטל לרמת המטרה, לרמת כיוון הנכון ולא כיוון הרוח, להיכן שהרוח נושבת זה לרוב המלצות מחברים ומשפחה וכד'.

חברות כח אדם לוקחות את כל עניין הפורמליות והרושם הראשוני על עצמן, כלומר, להעביר מובטל ראיון עבודה ראשוני למען הכנתו לראיון עבודה אמיתי יותר, סימולציה אשר תכין אותו בעזרת כמה הנחיות למען מציאת עבודה מתאימה וכמובן התאמתו למקום עבודה חדש ולהישאר איתו אף בקשר שבועי/חודשי למען חיזוק המצב הקיים בעבודה בו הוא נמצא.

למצוא עבודה הופך קשה יותר בכל יום, בגלל כך חברות כח אדם מחזקות קשרים עם כל המפעלים והחברות הגדולות בארץ למען מציאת עובדים בכל תחום, בין אם זה חברות הייטק ובין אם זה רשתות קנייה בסופר. כח אדם, המקום בו אנחנו נותנים מעצמינו בשביל שייראו אותנו באור הנכון ולא באור לשכת האבטלה אשר מוצאת לנו את העבודות המצויות ולא הרצויות, לדעת למצוא את השביל הנכון לקריירה חדשה בעולם העסקי שלנו. חברות כח אדם נותנות לנו כלים אשר עוזרים לנו למצוא עבודה טוב יותר, לפעמים זה לא מספיק לכוון אותנו למקום עבודה חדש אלא גם סידור ושדרוג קורות החיים שלנו, לפעמים דברים שאנחנו כותבים בקורות החיים שלנו מאוד טובים והגיוניים אך לא כתבנו אותם בצורה מקצועית או נכונה בכלל וחברות כח אדם יודעות לעזור לנו לסדר, כי רושם ראשוני בא עם הזדמנות אחת בלבד.


אודות מחבר המאמר

MABA - אינדקס עסקים המראה מה פתוח בזמן אמת!

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.