אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כיצד תבחר בפתרון מים לבית?

  עבור ישראלים רבים, אחת הדאגות הגדולות ביותר כיום הוא מצב משק המים. אנו יודעים כי ישנו מחסור חמור במים בארץ , אך כמה מאיתנו מודעים לאיכותם של מי השתייה הקיימים? איכות המים בישראל אינה מן הגבוהות בעולם וישנו חשש כי מזהמים שונים מגיעים אל מערכת המים. על מנת לספק מים טריים, נקיים ובריאים משפחות רבות רוכשות בקבוקי מים מינרלים. אך ישנו פתרון פשוט יותר לסינון המים מן הברז – מיני בר או בר מים , מסנן ראשי או מקומי. להלן הסבר קצר על עולם המים בישראל וכיצד נבחר את פתרון המים בטוב ביותר עבורנו.

עולם המים בישראל – אילו מתקני מים משווקים כיום?

מתקני המים מתחלקים לשלושה סוגים עיקריים :

עולם המים מגיע לבית הפרטי – כיצד נבחר ?

כאשר אנו בוחרים בפתרון מים עבור משפחתנו יש לקחת בחשבון פרמטרים כגון, כמויות המים שבהם אנו משתמשים, טיב השימוש והנפשות הפועלות. מתקן מים מינראלים למשל מגביל את כמות המים שנוכל להשתמש בה. יש לקחת בחשבון את נושא הבטיחות עבור בית בו ילדים קטנים ולהעדיף מתקני מים העומדים על השיש לאומת מתקני מים רצפתיים. כמו כן, יש לקחת בחשבון מיקום של בר מים או מיני בר ואת החלל אותו נוכל להקצות למטרה. עיצוב במתקן גם הוא מהווה שיקול, כיום נוכל למצוא בקלות מתקני מים מפוארים לכל טעם וכל עיצוב אשר הופכים לאלמנט עיצובי של ממש במטבח.

עולם המים – עלות וחלקים

עלותם של מתקני מים כגון מיני בר או בר מים מתחילה במאות שקלים ויכולה להגיע לאלפי שקלים. עלותו של מיני בר ממוצע היא כ 1800 ₪. חשוב לשים לב כאשר אנו רוכשים בר מים או מיני בר כי הרכישה נעשית מיצרן או משווק מוכר שכן רק כך נוכל להבטיח את איכותו של המכשיר. חשוב לבדוק גם את מחירם של הפילטרים שכן יש להחליפם אחת לחצי שנה עד שנה.


אודות מחבר המאמר

יוחנן שגב

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.