אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כח אדם – לוקחים את העתיד שלנו ברצינות

לצער רבים בארץ האבטלה עוברת גבולות ההיגיון ועוברת אחוזי ירידה במציאת קריירה אמיתית למובטלים, למצוא עבודה הפך למקצוע בפני עצמו, למצוא את המקום המתאים אשר ייקח אותנו כאנשי מקצוע, בשביל זה חברות כח אדם למדו עם השנים שאינטרס משותף וכח עבודה משקף תוצאות.

כח אדם בעצם משרד תיווך בין אנשי המקצוע המובטלים שיושבים בבית ללא מעש ובין מפעלים ועסקים אשר מחפשים את האיש הנכון לעבודה, לדעת לשדך ברמת הכי מתאימה והכי גבוהה באחוזי הצלחה במיוחד בימים שכאלו שהשוק פורה ועדיין ללא הצלחות. כח אדם נותן לנו את מירב העבודות ואנחנו צריכים לבחור מבין כולם את העבודה אשר תתאים לנו, משרדי כח אדם, חברות השמה נותנות לנו את כל הכלים שאנו צריכים למען מציאת עבודה, בין אם זה ראיון ראשוני למען הכנה אמיתית לראיון בעסק המבקש עובד ובין אם זה עדכון ושדרוג קורות חיים של המובטל למען רושם ראשוני טוב יותר.

כח אדם נתקל בהמון אנשי מקצוע אשר פשוט לא מצאו את דרכם לניצחון התעשייה ולא מצאו את עצמם כעצמאיים בעולם העסקים, כח אדם נותן לנו את הרשימה הנכונה להצלחה, לא כל מובטל יודע למצוא עבודה שתותאם אישית ומושלמת לו בדיוק כמו שלא כל עסק יודע למצוא עובד מושלם לעבודה. משרדי כח אדם לוקחים על עצמם את כל המבחנים, ראיונות ראשוניים והכל למען אינטרס משותף בעולם של "דרושים", עולם של מובטלים אשר גם כאשר הם מקצוענים אמיתיים הם לא מוצאים את דרכם למקום הנכון בתעשייה.

כח אדם בארץ הוא כח מאוד חשוב, מהבחינה הפשוטה, למצוא עבודה הפך להיות מאוד מתיש ומייאש, אלו שמנסים את כוחם בלשכת האבטלה אשר מוצאים את עצמם מנקים מדרגות עם תואר שני במנהל עסקים בכיסם האחורי, כח אדם יודע להעריך לנכון את העבודה הרצויה בזמן שלשכת האבטלה מוצאת את מה שמצוי ולא את מה שרצוי, לקבל כסף משלכת האבטלה לא יכול להיות על סמך רצון אלא על סמך מצב המדינה. וכאן שוב נכנס תפקידם של חברות כח אדם, לדעת להפריד בין הרצוי ולמצוי, למצוא לנו את מה שאנחנו יודעים לעשות הכי טוב והכי מושלם, עכשיו מה שנשאר זה רק שידוך טוב.


אודות מחבר המאמר

MABA - אינדקס עסקים המראה מה פתוח בזמן אמת!

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.